« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
اجتماعی؛
نماینده مردم «خرم آباد و چگنی» در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخیف یک سلبریتی گفت: به امثال این بی ریشه‌ها اکیداً توصیه می‌کنم سرگذشت غرور انگیز و سراسر افتخار بانوان مؤمن و موحد سرزمینم که همچون پرچمی باعظمت و بر افراشته در طول تاریخ است را مطالعه کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مرتضی محمودوند در واکنش به اظهارات سخیف یک سلبریتی گفت: افراد کوچک و پرحاشیه که با توهین به اقوام نجیب و بزرگ ایران سعی در بزرگ کردن خود دارند بدون تردید در زمین دشمن بازی می‌کنند و خواسته یا ناخواسته طراحی‌های سرویس‌های امنیتی علیه ملت ایران را جامه عمل می‌پوشانند.


محمودوند تاکید کرد: در این مقطع حساس امنیتی و بحرانی که مردم سرافراز و بصیر ایران با وحدت و انسجام مثال‌زدنی خود جانانه مقابل بدخواهان ایستاده‌اند، نباید به سادگی از کنار این قبیل حرکات بگذریم تا درس عبرتی باشد برای هر کس و ناکسی که عظمت ستودنی ایرانیان اصیل و نجیب را به سخره می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: اصالت تردیدناپذیر، تاریخ سترگ، قدمت چند ده هزارساله و فرهنگ غنی قوم لر به عنوان یک تمدن با شکوه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیاز به تشریح ندارد.

محمودوند در ادامه سخنانش عنوان کرد: به امثال این بی ریشه‌ها اکیدا توصیه می‌کنم سرگذشت غرور انگیز و سراسر افتخار بانوان مومن و موحد سرزمینم که همچون پرچمی باعظمت و بر افراشته در طول تاریخ است را مطالعه کنند؛ بانوان افتخار آفرینی همچون سردار بی‌بی مریم و از همین تبار، بزرگ بانوی شجاع و قهرمان هخامنشی، نجیب‌زاده بانو «یوتاب» و هزاران شیر زن دیارم که از حیث بزرگی و نجابت کم نظیر هستند.

وی افرود: رزمندگان و شهدای دشمن شکن دفاع مقدس به دست همین مادران تربیت و پرورش یافتند، این یادآوری‌ها بدان جهت است تا بار دیگر به خود اجازه ندهند نام پرافتخار «لر» پارسی تبار را با بی ادبی بر زبان کثیفشان جاری کنند و بدانند که جغرافیای «لر» در طول تاریخ مهد پرورش شیرزنان و اَبَرمردانی بوده است که همواره پرچمدار دفاع از وطن و پاسدار تمامیت ارضی ایران عزیز بوده و هستند.

نماینده «خرم آباد و چگنی»  در مجلس ادامه داد: پیگیری‌های قضایی در این خصوص آغاز شده است و اینگونه افراد دون مایه و گستاخ که حتی مایل نیستم نام و نشان حقیر آنان را مکتوب و بر زبان جاری کنم به یاری خداوند متعال و پشتوانه مردم شریف و غیرتمند ادب و تربیت خواهند شد و انتظار می‌رود که دستگاه محترم قضایی مجازات اینگونه جرایم را با هدف بازدارندگی به انجام رساند.

محمودوند بیان داشت: اما خطاب به برخی افراد که در قالب گروه‌ها، موسسات و تشکل‌های مردم نهاد خودخوانده، خود را لر معرفی کرده و با طراحی هدفمند به این قبیل موضوعات در جهت اهداف بدخواهان و دشمنان ملت ایران دامن می‌زنند و موضع گیری‌هایی مشکوک و هدفمند دارند، با اشرافیت کامل اعلام می‌کنم که شما نه تنها «لر» نیستید بلکه هیچ خط و ربطی هم به این قوم بزرگ ندارید و بدون شک با ایجاد بقالی‌هایی تحت عنوان فعالیت‌های اجتماعی در صدد خرید محبوبیت و یا انجام بخشی از طراحی دشمن در جهت ناامنی و آشوب هستید./میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: