« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
در پیام تسلیت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لنده عنوان شد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در پیامی درگذشت چهره علمی _دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت جانشین بسیج اساتید کشور و عضو هیات علمی دانشگاه گچساران نوشت:نام دکتر علی آبانگاه از سالهای نوجوانی و جوانی تا هم اینک در کنار اهالی  تئاتر وتعزیه خوانی شهرستان خوش می‌درخشد و بهانه ای بود برای روشنایی این دو هنر

متن پیام تسلیت ایشان به شرح زیر است:

هنر نمایش تیاتر وتعزیه خوانی شهرستان لنده با نام هنرمندان توانمند و مخلصی عجین شده است که از جان ودل مایه گذاشته و در جاودانگی این هنر دینی و مذهبی تاثیر به سزایی داشته اند.
نام دکتر علی آبانگاه از سالهای نوجوانی و جوانی تا هم اینک در کنار اهالی  تیاتر وتعزیه خوانی شهرستان خوش می‌درخشد.

حضور ایشان در  اجرای نمایش تیاتر وتعزیه خوانی شهرستان و کمک به ترویج هنر نمایش و تصحیح نسخ تعزیه و اجرای این هنر به جهت مطالعه و تحقیق و تدریس در رشته تاریخ باعث شد تعزیه خوانی شهرستان در مسیری بهتر قرار گیرد.

اما ضایعه درگذشت  ناگهانی زنده یاد استاد گرامی دکتر علی آبانگاه همه اهالی محترم فرهنگ و هنر ورسانه شهرستان را در بهتی عجیب فرو برد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به اهالی محترم فرهنگ و هنر ورسانه شهرستان و استان و کشور،جامعه دانشگاهی و عموم مردم شریف شهرستان لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین