« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
با انتشار پیامهای جداگانه؛
جمعی از شخصیت‌ها و مقام‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت دکتر علی آبانگاه عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دکتر علی آبانگاه استاد دانشگاه و از چهره های علمی و دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد که از چندی پیش به دلیل التهاب ریه در بستر بیماری بود ظهر روز پنج شنبه  به دیدار حق شتافت.

وی که سالها در کسوت معلمی فعالیت می نمود ؛ تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع دکترای تاریخ ادامه داد و بعد از یک دهه  تدریس در دانشگاههای معتبر کشور به استان خود برگشت و به عضویت هیات علمی دانشگاه گچساران درآمد.


دکتر آبانگاه از فرزندان شایسته شهرستان لنده و از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس بود که به دلیل التهاب ریوی در بیمارستان بقیه الله تهران دارفانی را وداع گفت.

در این راستا جمعی از شخصیت های و مقام های سیاسی با ارسال پیام‌هایی جداگانه فقدان این اندیشمند انقلابی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی کشور

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لِلّه وَإنّا إلَیهِ راجِعون
جانباز و بسیجی فداکار، مرحوم مغفور جناب آقای دکتر علی آبانگاه، عضو هیأت علمی واحد گچساران و عضو هیأت اندیشه‌ورز استان کهگیلویه و بویراحمد، بعد از عمری مجاهدت علمی و عملی به دوستان شهیدش پیوست.

خداوند متعال ایشان را غریق رحمت کند و به خانوادۀ محترم، فرزندان، شاگردان، دوستان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه همکاران واحد گچساران صبر و اجر عطا فرماید.

والسلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته

پیام تسلیت حجت الاسلام سید محمد موحدنماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده

باسمه تعالی
 انالله واناالیه راجعون  
                                                                                                                                                      خبر رحلت جان سوز استاد فرزانه، مورخ وارسته، اسوه ی تقوا و اخلاق، رزمنده وجانباز دفاع مقدس  دکترعلی آبانگاه قلب ها را متأثر و متألم و مردم استان و اصحاب قلم و اندیشه را به سوگ نشاند. 
                                                   
اینجانب به نوبه خود این ضایعه بزرگ و درد ناڪ را به جامعه دانشگاهی وفرهنگی استان، مردم شریف شهرستان لنده بخصوص خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت عدل هاشمی پور  رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر

انا لله وانا الیه راجعون : خانواده های محترم آبانگاه  و عسکری:  در کمال تاثر و تالم عمیق خبر ناگوار و نابهنگام عروج مردی از جنس علم و مجاهدت، شادروان دکتر علی آبانگاه  عضو هیات علمی دانشگاه آزاد گچساران را دریافت نمودم، شخصیتی  علمی که در کنار  ایثار ومجاهدت در سنگر دفاع مقدس  و کسب  مقام جانبازی ،از تحصیل علم تا درجات عالی فرو گزار نبودند . اینجانب این مصیبت  جانسوز و نابهنگام را به جامعه دانشگاهی، دانشجویی، ایثارگران و ایل بزرگ و نجیب طیبی خصوصاً مردم شریف و بزرگوار شهرستان لنده که فرزندی گرانقدر را از دست داده اند و به ویژه به خانواده های داغدار و ارجمند آبانگاه و عسکری و کلیه ی بستگان سببی و نسبی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از خداوند رحمان برای آن فقید سعید غفران واسعه ی الهی و برای فرزندان و بازماندگان صبر جزیل مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به خانواده دکتر علی آبانگاه

بسمه تعالی
خانواده محترم دکتر علی آبانگاه / سلام علیکم

با نهایت تاسف و تالم خبرناگوار و تاسف برانگیز درگذشت دکتر علی آبانگاه ، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس که با توشه ای از سالها خدمت و تلاش صادقانه در مسیر دفاع از ارزش ها و اعتلای دستاوردهای انقلاب اسلامی ندای حق را لبیک گفت را دریافت نمودیم . مصائب عموما، فقدان عزیزان خصوصا پدر سخت و ناگوار است اما در مقابل اراده ، صبر و تحمل مجاهدان راه حق و فضیلت اندک و ناچیزند.

خداوند متعال پاداش صابرین در مصائب را با کلام وحی الهی با شیوا ترین و طمانینه ترین وجهی بشارت می دهد که : وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ.

لذا مراتب تسلیت اینجانب و رزمندگان سپاه فتح استان کهگیلوه و بویراحمد را در مصیبت وارده پذیرا باشید و ما را درغم خود شریک بدانید ، علو درجات معنوی ، روحانی، رحمت و غفران الهی برای آن عزیز که سمبلی از متانت و آرامش بود و بقای عمر توام با صحت و سلامتی برای خانواده آن مرحوم را از محضر ربوبی ( جل و اعلا) مسئلت دارم .

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل /فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
 
پیام تسلیت حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر مشاور استاندار خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

بانهایت تاثرو تاسف فراوان از رحلت جانکاه استاد فرهیخته ودوست عزیز مرحوم دکتر علی آبانگاه که با مجاهدت علمی وتلاش مجدانه به این جایگاه علمی رسید مطلع شدم.

این مصیبت بزرگ را به جامعه علمی و دانشگاهی و فرهیختگان و نخبگان و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه مردم شریف شهرستان لنده وبه شاگردان و بازماندگان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده علو درجات الهی برای این عزیزاندیشمند به حق پیوسته و صبر و سعادت برای بازماندگان مکرم رااز خداوند متعال خواستارم .

پیام تسلیت سید روح اله سیدی دبیرکل و رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران

انالله و انا الیه راجعون
عروج ملکوتی استاد ارجمند،فرهیخته نجیب ومجاهدی بی ریا مرحوم دکتر "علی آبانگاه"   را به جامعه علمی و نخبگان ایران،بخصوص دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه مردم اهل علم و ادب شهرستان لنده تسلیت عرض مینمایم.

بی شک فقدان این اندیشمند محبوب و عاشق توسعه و پیشرفت وطن که  نمونه ای از خودباوری و امید به آینده بود ، حزن انگیز است.

او نمونه ای از معلمان عاشق وطن بود که در هر دو سنگرجبهه  و دانشگاه از هیچ کوششی برای اعتلای وطن کوتاهی نکرد و سرانجام صبح امروز براثر التهاب ریوی ناشی از دوران جنگ به خدای خویش پیوست.

اینجانب با اندوه و تاسف فراوان رحلت این استادمتدین،خوش اخلاق  و مردم دوست را به خانواده و بستگان، دانشجویان و علاقمندانش  تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان غفران و رحمت واسعه الهی برای روح آن مرد بزرگ و آرامش و صبر برای بازماندگان آرزومندم.

روحش شاد و یادش همیشه گرامی باد.

پیام تسلیت سید فضل الله گنجی پور مدیر آموزش وپرورش دهدشت

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت چهره علمی،فرهنگی وتلاشگر عرصه علم شادروان دکتر علی آبانگاه از مفاخر کهگیلویه بزرگ موجب اندوه، تاثر و تالم شد.

بی شک تلاش های موثر ایشان و خدمت صادقانه او در توسعه علم مورد رضای خداوند است و نقش ماندگار این اندیشمند بی ادعا در گسترش دانش در اذهان خواهد ماند.

 ضایعه اندوهبار درگذشت این چهره علمی استان را به خانواده محترم آن فقید سعید ، بستگان، همکاران،شاگردان ، دانشجویان و تلاشگران عرصه دانش تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی و علو درجات برای ایشان و آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت فرماندار لنده به مناسبت درگذشت دکتر آبانگاه

بازگشت همه بسوی اوست

خبر تأسف ‌بار فقدان استاد گرانقدر شادروان دکتر آبانگاه، استاد برجسته دانشگاه موجب اندوه فراوان شد.
بی تردید این واقعه اسفناک، فقدانی جبران ناپذیر برای جامعه دانشگاهی و ضایعه ای عظیم در مجموعه علمی استان به شمار می رود.

با نهایت تاثر و تاسف، درگذشت آن مرحوم را به خانواده داغدارشان، جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و مردم شریف شهرستان لنده تسلیت عرض نموده، از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

سید خدادوست موسوی / فرماندار شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: