« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
کهگیلویه و بویراحمد؛
کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده در پی درگذشت هنرمند بسیجی دکتر علی آبانگاه پیام تسلیتی منتشر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده در پی درگذشت هنرمند بسیجی دکتر علی آبانگاه پیام تسلیتی منتشر نمود.


متن این پیام به شرح زیر است:

«فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیءٍ و الیه ترجعون»
استاد بزرگوار دانشگاه و هنرمند پیشکسوت تئاتر و تعزیه، بسیجی هنرمندی که حسن خلقشان زبانزد عام و خاص این عرصه بوده است رزمنده نستوه جبهه های جنگ هشت سال دفاع مقدس دکتر علی (میرزاقلی) آبانگاه از میان ما پرکشید و به دیار باقی شتافت.

بسیاری در مکتب ایشان تلمذ کرده و آموخته اند و چراغ هنر شهرستان را روشن نگه داشته اند  و اکنون فقدان این بزرگ مرد علم و هنر دلها را آکنده از غمی سترگ نمود و داغی جاویدان را در جان هرآنکس که او را می شناخت نشاند
صفای نفس، خلوص، تواضع و فروتنی استاد فقید دکتر آبانگاه، میراث مانایی است از هنرمندی که با شرافتش، در گنجینه هنرهای نمایشی این آب و خاک، چون دُرّی نایاب، تابنده خواهد ماند.

 کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده، فقدانِ این چهره علمی و هنرمند بسیجی شهرستان لنده را به اهالی فرهنگ و هنر ارزشی و جامعه دانشگاهی تسلیت گفته و از حی سبحان برای این سفر کرده عزیز علو درجات را مسئلت دارد.

روحتان شاد یادتان گرامی

احمدعلی کریمی زاده
مسئول کانون بسیج هنرمندان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: