« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
واکنش خانواده شهید غارتی نژاد(محتشم) به درگذشت استاد علی آبانگاه؛
دکتر علی آبانگاه ، آموزگار اخلاق، استاد ادب، معلم مکتب و بسیجی بصیری بود که در تمام آنچه که برای الگو بودن لازم است به تعادل رسیده بود ....
پایگاه خبری آوای رودکوف-خانواده شهید غارتی نژاد (محتشم) در پی درگذشت استاد دکتر علی آبانگاه طی یاداشت نوشت:ایران گلستان انسانیت است ؛ ایران مردستان است،مردان و زنان ایرانی به برکت فرهنگ وتمدن دیرپای خود که با آموزه های اسلام غنی سازی شده است این توانایی و پتانسیل را یافته اند که در عرصه مختلف علمی ، سیاسی ،فرهنگی و عقیدتی به بلوغ شایسته و بایسته برسند.

همه آنچه که لازم برای شکوفایی و پویایی لازم است  در این  مرز پر گهر و اتمسفر معنوی و حیاتی اش چه سهل و دست یافتنی ارزانی قلب ها و روح های خود آگاه شده است.

از این رهگذر ایران به مردستانی می ماند که به تمام تاریخ بشریت فخر می فروشد و این فخر انسانی اختصاص به هیچ قوم ، قبیله ، نژاد و زبانی ندارد و همه آیینه دار  تجلی فرهنگ و تمدن انسان ساز ایرانی - اسلامی اند.

کهن دیار ما لنده (شهر اولین ها) از این قاعده مستثنی نیست لنده مردانی را پرورش داده است که  برای الگو شدن تمام قد تجلی میکنند.

در این میان دکتر علی آبانگاه که امروز با دستان پرمهر و قلب های آکنده از عشق و چشمان سرشار از امید به افق متعالی انسانیت به جوار حق سپرده شد ، شناسنامه قدمت سرزمین مادری ما(لنده) در تربیت و پرورش  فرزندان تراز اسلام و ایران است.

او آموزگار اخلاق، استاد ادب، معلم مکتب و بسیجی بصیری بود که در تمام آنچه که  برای الگو بودن لازم است به تعادل رسیده بود .

نه اخلاق و ادب او را در مسیر علم آموزی فشل کرد و نه علم او را اسیر غرور و هوار کرد.

نه انقلابی بودن  او را غره کرد ونه از بسیجی ماندن تا لحظه آخر  باز ماند.

او در همه سنگرهایی که بود نخبه و سرآمد و در عین حال متواضع و اخلاق مدار ماند.

گاهی با تمام وجود از تواضع خم می شد تا کودکانه به فرزندان شهرش نزدیک شود و گاه چنان بی سواد می نمود تا پیرمردان امی او را دست یافتنی بیابند .

او استاد تاریخ اسلام بود و هر آنچه از سیره و سیرت آموخته بود ابتدا به روح و جسم خود تعلیم داد .
و سپس به کام دانشجویان و طالبان حقیقت انگبین معرفت می ریخت.

و همه این که گفته شد کمترین  نمایی از یک مرد بزرگ در مردستان ایل بود.

مردی که خواهر و بردار نداشت اما همه ما خواهرانه و بردارانه در آغوش می کشیدیمش و به قلب های خود برای همیشه سپردیمش.

هزاران درود بر مردم فهیم و گوهر شناسی که عشق را به تصویر کشیدند و وفا را حیات مجدد بخشیدند .

و هزاران تسلیت و تعزیت به خانواده محترم آبانگاه و عسکری و همه دوستداران و ارادتمندان آن فقید سعید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
روحش شاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: