« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
مژده به اهالی شعر و ادب؛
اولین جشنواره منطقه‌ای شعر مارون با حضور استان های کهگیلویه و بویراحمد،خوزستان،بوشهر و چهار محال و بختیاری به میزبانی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه به لطف خدا وهمکاری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان و انجمن شعر وادب ،این جشنواره در رشته‌های مختلف کلاسیک ،گویشی و سپید میزبان شاعران محترم خواهد بود.


دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر مارون با اشاره به شرایط موجود یکی از موضوعات ویژه این جشنواره پیشگیری از کرونا و مدافعان سلامت خواهد بود.

ایشان اظهار داشت مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۷دی ماه ۱۳۹۹و مراسم اختتامیه با توجه به شرایط موجود کرونا در تاریخ ۲بهمن ماه ۱۳۹۹خواهد بود و از برگزیدگان در بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل خواهد شد..

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار امیدواری کرد تا با اجرای این برنامه فرهنگی و هنری گامی مؤثر در معرفی پیشینه تاریخی سراسر افتخار ایران زمین و حوزه مارون برداشته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین