« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
رئیس دادگستری شهرستان لنده عنوان کرد:
نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملّی در دادگستری شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملّی در دادگستری شهرستان لنده  با حضور امام جمعه موقت ، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لنده،   بخشدار مرکزی ، فرماندهان سپاه و ناجای شهرستان ؛ شهردار  و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی ؛ مسکن و شهرسازی و نماینده آب منطقه ای  و اصحاب رسانه  در محل دادگستری لنده برگزار گردید.

در ابتدای این نشست سرپرست دادگستری شهرستان لنده ضمن خیر مقدم به اعضای محترم و حاضرین در جلسه و تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار؛ اولین عامل برای حفظ و نگهداری اراضی ملی و منابع طبیعی را پیشگیری از تخریب و تصرف آن دانسته و مشارکت تمامی دستگاههای متولی و هوشیاری، جدیت و تلاش آنها را خواستار شد.


ایرج علیبازی  با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد تخریب و تصرف مراتع و منابع ملّی، جدیت در حفظ و نگهداری منابع طبیعی را خواستار شد و  بر انجام اقدامات بازدارنده مانند شناسایی مناطق جرم خیز و استقرار ایست بازرسی در مناطق مختلف تأکید کرد.

این مقام قضایی با بیان اهمیت و حفظ و حراست از بیت المال گفت: عزم جدی در دستگاه قضایی شهرستان  وجود دارد تا با قاطعیت و به جدیت با زمین‌خواران مقابله شود و در این زمینه هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

وی از ادارات منابع طبیعی ؛جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی خواست تا با استفاده از ظرفیت معتمدان ؛دهیاران ؛و اعضای شوراهای شهر و روستا به صیانت از منابع ملی برخیزند و موارد تخلف را در اسرع وقت شناسایی و گزارش نمایند.

در این نشست همچنین مقرر شد اراضی ملی شناسایی و برای شناسنامه دار نمودن  آنها اقدام و از خود مردم و نیروهای بسیج به صورت همگانی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف زمینها استفاده شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: