« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
حوادث؛
اعضای باند غیراخلاقی که سایت همسریابی به راه انداخته بودند در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس ‌پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند غیراخلاقی دراین استان خبر داد.

 شهابی‌پور از دستگیری اعضاء باند غیراخلاقی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

رئیس ‌پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفان پس از راه‌اندازی صفحه اینستاگرام با عنوان همسریابی، با انتشار مطالب و تصاویر مستهجن مخاطبان خود را با بهانه همسریابی فریب داده و به پیج غیر اخلاقی خود می‌کشاندند.

شهبازی‌پور با بیان اینکه با رصد و پایش کارشناسان پلیس فتا این پیج غیر اخلاقی شناسایی شد افزود: متهمان با طراحی صفحاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از افراد دعوت و مبالغی را هم دریافت می‌کردند.
وی ادامه داد: متهمان برای فرار از تبعات قانونی و جلب اعتماد برخی کاربران در پوشش کمک‌های خیریه نقدی، کارت بانکی آن‌ها را اجاره می‌کردند.

رئیس ‌پلیس فتای استان گفت: این افراد مبالغ سرقتی و پول حاصل از اعمال مجرمانه خود را به حساب‌های کاربران انتقال می‌دادند.

شهبازی‌پور با اشاره به اینکه متهمان با دیدن مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کردند افزود: این افراد انگیزه خود از این کار را جذب دنبال‌ کننده و کسب درآمد بیان کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین