« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: ۲۷۵ دستگاه بخاری و آبگرمکن بین خانواده‌های مددجوی این اداره که در سال جاری انشعاب گاز کشیده‌اند توزیع شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: برنامه‌ریزی برای تأمین نیازهای ضروری خانواده‌های نیازمند تحت حمایت به‌ویژه مناطق محروم یکی از اهداف این نهاد برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف ماست.

وی افزود: در حال حاضر ۴۸۶۰ خانوار با جمعیت بیش از ۱۲ هزار نفر تحت حمایت این اداره هستند که از این تعداد خانوار ۱۴۰۰ مورد تبصره ۱۴ و مابقی مددجویان عادی هستند.


حیدری به گازکشی خانوارهای مددجو اشاره و بیان کرد: ۲۷۵ دستگاه بخاری و آبگرمکن به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان، بین مددجویانی که به‌تازگی منازل آنان گازکشی شده است توزیع شد. 

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در ادامه به توزیع ۱۶۰ بسته سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند اشاره و بیان کرد: این بسته‌های غذایی با مشارکت این نهاد، مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) ، آبشار عاطفه‌ها، جبهه فرهنگی استان و قرارگاه جهادی امام حسین(ع) تهیه‌شده است.

حیدری تصریح کرد: این بسته‌ها شامل سبد غذایی، میوه‌جات، کارت هدیه و بسته فرهنگی بوده که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است که هم‌زمان با ولادت حضرت زینب(س) بین ایتام و نیازمندان توزیع شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین