« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
امام جمعه لنده در جلسه ستاد شئون فرهنگی عنوان کرد:
امام جمعه لنده در جلسه ستاد شئون فرهنگی که با موضوع چگونگی برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) برگزار شد گفت:قیام و نهضت حضرت فاطمه (س) جریان‌ساز مبارزه با ظلم در تاریخ شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع چگونگی برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) در اداره تبلیغات اسلامی لنده برگزار شد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در این جلسه که با حضور روحانیون شهرستان برگزار گردید گفت: امیدواریم با همدلی و هماهنگی بیشتر رسالت محوله را به نحو شایسته تری در مسجد و محله و محل تبلیغ خود اجرا کنیم.


وی افزود:1400سال است که امت اسلام و به خصوص مذهب تشییع از آثار و برکات قیام فاطمی بهره می برد.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت: بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) و ماجرای سقیفه خلافت از مدار اصلیش خارج شد و حضرت فاطمه (س) ساکت ننشست و قیام و نهضت فراگیری را در ابعاد مختلف آغاز کرد.



امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: حضرت فاطمه (س) گاهی از طریق خطبه و گاهی از طریق بیان مظلومیت خود و امیرالمونین (ع) و گاهی با گریه های طولانی سعی در بیداری امت داشت و گاهی با استدلال غاصبان خلافت را رسوا می کرد.

حجت الاسلام محودی اصل در پایان گفت: پس از رحلت پیامبر (ص) جریان نفاق جای خودش را باز کرد و تنها کسی که در شرایط سخت به صورت علنی از چهره نفاق پرده برداشت و جریان خطرناک تر از دوران پیامبر را به امت اسلامی معرفی کرد حضرت فاطمه (س) بود و جان خود را هم در این راه از دست داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: