« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
همزمان با ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها؛
حجت الاسلام الهی نیا گفت: فتنه هنوز تمام نشد و دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام تلاش می کند و همه ما باید با بصیرت توطئه های آنان را خنثی کنیم .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، به مناسبت یوم الله 9 دی ؛ شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا س مراسمی در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با حضور روحانیون و مسئولین ادارات این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.


 حجت الاسلام سید محمود الهی نیا مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در این مراسم معنوی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین ؛شهادت حضرت فاطمه س را به محضر مبارک حضرت بقیه الله و رهبر عزیز انقلاب تسلیت گفت.

وی افزود: مناسبتهای ارزشمندی در دهه بصیرت و میثاق با ولایت وجود دارد از جمله 9 دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه هایی که در تشییع پیکر پاک ایشان صورت گرفته همه این مناسبتها یوم الله هستند و همچنین موشک باران پایگاه عین الاسد که پیکر آمریکا وارد شد و چهلم شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و قیام مردم قم  .

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت: 9 دی حقیقتا یک انقلاب بزرگ بود که در کشور ما شکل گرفت نظامی که مردم آن را به دست آوردند و فتنه گران آمریکایی و صهیونیستی و داخلی قصد داشتند آن را به دست همین مردم از بین ببرند و نظام را تا لب پرتگاه بردند تا اینکه مردم با بصیرت به صحنه آمدند و حقیقتا یک حرکت ارزشمند و ماندگار و بزرگترین و برجسته ترین نوع مردم سالاری دینی در 9 دی خلق شد.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه  گفت: فتنه هنوز تمام نشد و دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به  نظام تلاش می کنند و همه ما باید با بصیرت توطئه های آنان را خنثی کنیم و قدر خون شهیدانی مثل حاج قاسم سلیمانی که رمز محبوبیت این شهید عزیز تبعیت از ولی امر مسلیمن بود را بدانیم.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: