« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از نحوه ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد یاسوج به کارفرمایان و کارجویان خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: کمیته امداد بسته‌های تشویقی اهدایی به کارفرمایان و کارجویان اهدا می‌کند.


وی افزود: واحد آموزش و کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در راستای اشتغال  به کارمددجویان، همسر مددجویان، فرزندان مددجوی مجرد اعم از دختر و پسر، همسر نوعروسان تحت حمایت و ... به کارفرمایان و کارجویان جامعه هدف کمیته امداد بسته های تشویقی مانند حق الزحمه بکار گماری هر نفر یک میلیون تومان، پرداخت حق بیمه سهم کارفرما بسته به داشتن ضریب محرومیت ۲۴ تا ۳۶ ماه، پرداخت تسهیلات به کارفرمایان به ازای بکارگماری هر کارجو ۵۰ میلیون تومان وام ۴ درصد ارائه می‌کند.  

وی شرایط  پرداخت را شامل فرزندان مددجوی مجرد فارغ التحصیل و یا بازمانده از تحصیل، فرزندان ذکور دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت، داشتن بیمه تامین اجتماعی و اشتغال بکار نزد کارفرما عنوان کرد.

این مسوول ادامه داد: حوزه سر رود شمالی و سر رود جنوبی (یاسوج، نجف آباد، اکبرآباد، چنارستان، مختار ، فیروزآباد، کالوس، وزگ، قلات، گنجگان، تنگ سرخ و ...) با توجه به نداشتن ضریب  محرومیت فقط از یک بسته‌ تشویقی می‌توانند استفاده کنند که پرداخت حق بیمه سهم کارفرما در این روستاها فاقد ضریب محرومیت ۲۴ ماه است.

وی ادامه داد: روستاهای حوزه دلی اولاد علی مومن، دشتروم ،سپیدار، جلیل،بابکان ،تنگ تامرادی،کوشک که دارای ضریب محرومیت هستند و در صورتی که هم شغل و هم شاغل در این روستاها قرار داشته باشند همزمان می توانند از دو بسته تشویقی استفاده کنند و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما توسط امداد در صورتی که هم شغل و هم شاغل در روستاهای دارای ضریب محرومیت باشند ۳۶ ماه است.

این مسوول گفت: پرداخت بیمه سهم کارفرما بعد از واریز توسط کارفرما به حساب تامین اجتماعی توسط امداد به کارفرما و یا در صورت صلاحدید کارفرما به کارجو پرداخت می‌گردد.

وی گفت: حق الزحمه بکار گماری با خود اظهاری کارجو به کارجو پرداخت می‌شود در صورتی که کارجو دارای سابقه قبلی نزد کارفرما باشد بیمه سهم کارفرما از شش ماه قبل پرداخت و ۲۴ تا ۳۶ ماه توسط امداد پرداخت ادامه می‌یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: