« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس جدید ستاد نماز جمعه شهرستان لنده ظهر امروزبا حضور امام جمعه و جمعی از مسولان شهرستانی معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز رئیس جدید ستاد نماز جمعه شهرستان لنده با حضور امام جمعه ؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی و  جمعی از مسولان شهرستانی معرفی شد.

در آغاز این نشست حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه ؛ سنگر نماز جمعه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به عنوان قرارگاه فرهنگی مورد توجه قرار داشته باشد اظهار داشت:نماز جمعه پایگاهی قوی برای پیوند مردم ؛ جوانان و ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت  است.

امام جمعه لنده در این مراسم با اشاره به جایگاه نماز جمعه در تبیین مواضع و سیاستهای نظام، عضویت و فعالیت در ستاد نماز جمعه و مساجد را توفیقی برای افراد برشمرد و با تقدیر از خدمات ده ساله علی جان فولادی در این مسولیت گفت:اجرای مطلوب فعالیت در راستای ترویج اقامه نماز جز با تعامل با احاد مردم خصوصا جوانان ؛مسئولین و دستگاه های اجرایی و فرهنگی میسر نمی گردد.

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله علی جان فولادی رئیس سابق ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان لنده با اهدای لوح تقدیر تجلیل و آقای ابوطالب سیاهی از کارکنان شهرداری لنده بعنوان رئیس جدید ستاد معرفی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: