« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بخشدار مرکزی لنده از پروژه های ساماندهی و بهسازی پیاده رو ها و همچنین دیوار حایل روستای ایدنک بازدید کردند.

به گفته بخشدار این پروژه ها از محل اعتبارات دهیاری تامین اعتبار شده و در حال کار هستند. علی پرندوار در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش مهم دهیاری ها در توسعه روستاها گفتند در سال جاری با مدیریت اعتبارات ناچیز دهیاریها، در سطح روستاهای بخش، پروژه های خوبی چون جدول گذاری، احداث دیوار حایل و سیل بند، زیرسازی معابر، سنگفرش و مناسب سازی پیاده روها و مواردی از این قبیل انجام شده و انشاءالله این رویه تا پایان سال ادامه خواهد شد.

وی همچنین دهیاران را تلاشگران بی ادعای خط مقدم خدمت در مناطق روستایی دانسته و افزودند خوشبختانه دهیاران ما با درک این مسئولیت مهم در همه عرصه های خدمت رسانی اعم عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، حوادث و بحرانها، سلامت و پیشگیری از کرونا حضور پررنگ داشته و انتظار داریم با روحیه مضاعف و با انگیزه بالا همچنان در خط خدمت رسانی به مردم باشند و خدای نکرده کوتاهی و قصوری نداشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: