« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
در نشست خبری رئیس دانشگاه آزاد علی آباد کتول عنوان شد:
در سی و سومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، نشست خبری ریاست دانشگاه با حضور اصحاب رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان در سالن کنفرانس شهید قاسم سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف :در سی و سومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، نشست خبری ریاست دانشگاه با حضور اصحاب رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان در سالن کنفرانس شهید قاسم سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

 رئیس دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول در نشست خبری با اصحاب رسانه: کیفی سازی و تلفیق دانش و صنعت در این دانشگاه از اولویت های اصلی است.


سید حسن سید رضایی رئیس دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول این دانشگاه را بزرگترین مجموعه تحصیلات تکمیلی شمال کشور و تنها واحد بین الملل استان گلستان خواند و گفت: دانشگاه آزاد علی آباد کتول جزو ده دانشگاه برتر کشور است و 20 رشته دکتری، 60 رشته کارشناسی ارشد و 70 رشته کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تدریس می شود.

ایشان افزایش جذب دانشجو با وجود کرونا را نشان از اقدامات کیفی سازی در دانشگاه برشمرد و بیان داشت: با وجود همه گیری ویروس کرونا و دشواری شرایط، این دانشگاه با فراهم آوردن شرایط مناسب و رشته های مورد نیاز جامعه، با افزایش ورودی مواجه شد و در حال حاضر بیش از 4000 هزار دانشجو در این دانشگاه در مقاطع و رشته های مختلف مشغول به تحصیل هستند.


رئیس دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول در خصوص تلفیق دانش با صنعت و ایجاد اشتغال گفت: یکی از اهداف دانشگاه اقدامات عملی در حوزه تلفیق صنعت و دانش و ایجاد اشتغال و کارآفرینی است و در این حوزه تلاش های فراوانی صورت می گیرد. احداث کارگاه تولید ادوات کشاورزی، تجاری سازی سامانه اتوماسیون مربوط کنترل دما و رطوبت سالن های مرغداری و پرورش قارچ و ... همچنین تهیه دوربین های کنترل قایق های جنگی از جمله فعالیت های این دانشگاه در حوزه تجاری سازی و تلفیق دانش و صنعت است.

سید رضایی در خصوص رشد متوازن رشته ها و همگام سازی نیاز جامعه با رشته های تحصیلی گفت: بیش از 40 درصد پرستاران استان گلستان تحصیل کرده این دانشگاه هستند و بسیاری از کارمندان شهرستان و استان که عده ای دارای پست های مهم و حساس نیز هستند، در این دانشگاه درس خوانده اند.


ایشان در ادامه افزود: توسعه و تجهیز مرکز رشد و تحقیقات، مرکز فن آوری های هوشمند، پذیرش 364 نفر در کارشناسی ارشد بدون کنکور، الحاق رشته های روان شناسی و آموزش و ابتدایی، تهیه و انتشار 5 مجله تخصصی برق، تحلیل بازار سرمایه، رفتار سبز، زبان انگلیسی و فیزیولوژی ورزشی، جذب ده دانشجو از کشورهای همسایه، افزودن 16 رشته جدید کاربردی و دارای بازار کار به رشته های دانشگاهی این واحد ، برگزاری مجمع بسیج ، برگزاری جلسات کارگروه های پیشگیری از جرائم، دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه و برگزاری نشست های تخصصی و تحلیل مسایل روز کشور و دنیا، برگزاری تورهای دانشجویی و ... از دیگر اقدامات این مجموعه در سال جاری بوده است.



عکس و گزارش از وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: