« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کهگیلویه و بویراحمد؛
جلسه شورای اداری شهرستان لنده با محوریت برنامه های دهه مبارک فجر و تنظیم برنامه های افتتاحیه این دهه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در این جلسه با اشاره به سالروز شهادت حضرت ام البنین (ع) گفت: این بانوی بزرگوار چهار فرزند عزیزش را به شهادت رساندند و خاطرات شیرین وارزشمندی را از خود با ولایت پذیریش به جای گذاشته است.وی افزود: حضرت ام البنین (ع) وقتی خبر شهادت فرزندانش را به او می دادند سراغ امام حسین ع را می گرفت و می گفت همه فرزندانم فدای حسین (ع)


امام با شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند هیمنه استکبار را شکست

رئیش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه گفت: روز شهادت حضرت ام البنین در تقویم ما به درستی به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده که به حق این شیرزنان همان حرفهایی که این بانوی بزرگوار بعد از شهادت فرزندانش  می گفت آنها هم می گفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به  نزدیک بودن ولادت حضرت فاطمه زهرا س و دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: حقیقتا بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که بر پایه شریعت و اخلاق  شکل گرفت وظیفه ای است همگانی.

الهی نیا تاکید کرد:  هدف بعثت انبیا ارزشهای دینی بود و انقلاب ما هم بر اساس دین شکل گرفت و اینکه مسئولیت برگزاری مراسم دهه فجرا را همانطور که از اسمش مشخص است شورای هماهنگی بر عهده دارد  همه ادارات وظیفه دارند با محوریت مردم مراسمات دهه فجر را برگزار کنند و این ایام پر خیر و برکت  را گرامی بدارند.



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده خاطرنشان کرد: بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند هیمنه استکبار را شکست و همه ما باید قدر امام و انقلاب خود را بدانیم.

حجت الاسلام الهی نیا در پایان گفت:با توجه به بیماری کرونا و محدودیت ها  در برگزاری بعضی مراسمات دستاوردهای انقلاب باید در فضای مجازی تبیین شود تا دین خود را نسبت به انقلاب و اهداف آن ادا کرده باشیم.


اجرای رژه موتوری و خودرویی در روز ۱۲ بهمن

به گزارش آوای رودکوف ؛ رژه موتوری و  خودرویی در روز 12 بهمن ؛ تزئین و فضای سازی شهر و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله مصوبات این جلسه بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین