« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
رأی سبز کرونایی دادگستری شهرستان لنده؛
احکام افراد متهم به تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق برگزاری مراسم های جشن و عزا در لنده صادر گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شعبه اول دادگاه عمومی شهرستان لنده ؛ احکام دو نفر که متهم به تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق برگزاری مراسم های  عروسی و عزا  در بحران کرونا شده بودند را صادر و ابلاغ نمود.


بر اساس رای  قاطع قاضی ایرج علیبازی و حسب شکایت مرکز بهداشت و درمان شهرستان لنده ، دونفر از متهمان به جرم:(1)مشارکت در تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق برگزاری مراسم عروسیو  (2)متهم  در تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق خوانندگی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در قبرستان  ؛ پس از تشکیل جلسه رسیدگی جداگانه و مستقل دادگاه و بررسی متحویات پرونده و کیفر خواست صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان  ، حکم بر محکومیت هر یک از متهمان  به هشت ماه حبس تعزیری داده است.

به گزارش آوای رودکوف پیش از این و در جلسات پیشگیری از وقوع جرم رئیس دادگستری شهرستان لنده هشدار داده بود که مجازات حبس در انتظار تهدید کنندگان بهداشت عمومی جامعه خواهد بود.

قاضی علیبازی با بیان اینکه ؛تدابیر و مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین نظامات و مقررات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در حوزه پیشگیری از شیوع این ویروس لازم الاجراست اظهار داشت:در همین راستا نیز  اخیرا احکام قاطع و بازدارنده ای در خصوص تهدیدات علیه بهداشت از طریق نگهداری احشام توسط دادگستری صادر گردید که باعث جمع آوری بسیاری از دام ها در سطح شهر گردید است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: