« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۲ مورد جهیزیه به مددجویان این اداره اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، ضمن تبریک ولادت باسعادت بزرگ بانوی اسلام گفت: هم‌زمان با ولادت باسعادت بی‌بی دوعالم فاطمه زهرا(س) وولادت با سعادت فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲ مورد جهیزیه بااعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به نوعروسان این اداره اهداء شد.


وی اهداء جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد عنوان و اعلام کرد: نوعروسان تحت حمایت علاوه بر دریافت جهیزیه در دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج که توسط این نهاد برای آنان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.


حیدری از اجرای طرح‌های اشتغال کمیته امداد منطقه یک یاسوج در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: در این خصوص ۲۲ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار بیش از یک میلیارد تومان به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برای مددجویان و افراد نیازمند این نهاد اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های اجرایی شامل طرح‌های دامداری، کشاورزی و خدماتی است.



حیدری بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های کاری کمیته امداد است، گفت: در این زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با شغل ارائه می‌شود و نظارت بر طرح‌های اجرایی شده نیز به‌طور مستمر در خصوص بهبود وضعیت اشتغال مددجویان انجام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: