« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
گزارش تصویری؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از طرح‌های اشتغال زا ،افتتاح مسکن های مددجویی ؛دیدار با خانواده‌ شهید ، اهدای جهیزیه به نوعروسان و گفتگوی چهره به چهره با جمعی از مردم و مددجویان به شهرستان لنده سفر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از طرح‌های اشتغال زا ،افتتاح مسکن های مددجویی ؛دیدار با خانواده‌ شهید ، اهدای جهیزیه به نوعروسان و گفتگوی چهره به چهره با جمعی از مردم و مددجویان به شهرستان لنده سفر کرد.

دکتر مبشری در ابتدا این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در حوزه اشتغال و حمایت ؛ در ۹ ماهه امسال ارائه کرد و در ادامه سخنانش نسبت به هم‌افزایی با دستگاه‌ها در جهت خدمت‌رسانی به محرومان تأکید کرد و خواستار پیگیری جذب اعتبارات بیشتر با استفاده از ظرفیت خیرین و دستگاههای دیگر برای اشتغال زایی مددجویان شد .

در این سفر یک روز  یک طرح به نمایندگی از  از ۹۰طرح اشتغالزایی و یک دستگاه مسکن مددجویی به نمایندگی از  ۱۵ مسکن مددجویی با اعتباری افزون بر شصت و پنج میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر مبشری گفت: این طرح های در زمینه های صنفی، صنعتی و کسب و کار هستند که زمینه اشتغالزایی بیش از ۱۵۰نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم را به همراه خواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همچنین در مراسم اهدای ۱۰سری جهیزیه به نوعروسان شرکت و اظهار داشت از ابتدای سال جاری تا کنون  ۱۱۲جهیزیه در اختیار نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان لنده  قرار گرفت.

در ادامه این سفر دکتر مبشری به صورت چهره به چهره  و  صبورانه پای درد و دل جمعی از مردم و مددجویان نشست و بعد از استماع سخنان آنان دستورات لازم را صادر نمود.

مدیر کل کمیته امداد همچنین با حضور در منزل شهید مسیحی پور از شهدای دفاع مقدس  به خانواده ایشان ادای احترام کرد.

مبشری با  بیان مطالبی پیرامون مقام شامخ شهدا، با مادر شهید حیات الله مسیح پور  به گفتگو پرداخته و در پایان دیدار نیز ضمن اهدای لوح تقدیر به خانواده معزز شهید مسیحی از ایشان تجلیل کرد.

در این دیدار فرماندار لنده ؛ امام جمعه ؛ فرمانده سپاه ؛ رئیس و پرسنل کمیته امداد شهرستان و  جمعی از مسولان مدیر کل کمیته امداد استان را همراهی نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: