« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
فرماندار لنده در معیت مدیر کل راه استان و جمعی از مسولان با نمایندگان مردم روستاهای برمل؛چلی؛لارب؛دلیک؛راستکوه و علمداری دیدار و مشکلات جاده و راه ارتباطی آنها را بررسی نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛روستاهای لارب؛چلی؛برمل ؛دلیک؛راستکوه و علمداری از توابع بخش مرکزی شهرستان «لنده» در استان کهگیلویه و بویراحمد در  35 کیلومتری شهر لنده با وجود ظرفیتهای گسترده در حوزه های کشاورزی ؛دامداری و گردشگری از جاده و  راه ارتباطی مناسب بی بهره می باشند.

آنها در ماههای اخیر مراتب نارضایتی و درخواست و استمداد از مسولان را به شکلهای مختلف از جمله درخواستهای کتبی از مسولان ؛مراجعه گروههای چند نفر به ادارت مختلف استانی و شهرستانی و در نهایت با تجمع مسالمت امیز در جلوی فرمانداری این شهرستان مطالبه خود را فریاد زدند.

ساکنین روستاهای مذکور که عمدتا کشاورز و دامدار هستند بخاطر نبوده جاد سالهاست که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و  باید مسیر های پر پیچ و خمی را طی کنند تا به جاده ماشین رو برسند و هنوز هم برای حمل بار خود از چهارپایان کمک می گیرند!!!

و آن طور که خودشان می گویند چندین نفر را بخاطر نبود جاده و راه ارتباطی از دست دادند به همین خاطر ظهر امروز فرماندار لنده در معیت مدیر کل راه استان  ؛فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از اعضای شورای اداری با حضور در روستای برمل و بازدید از راه ارتباطی انها با نمایندگان شش روستای لارب؛چلی؛برمل ؛دلیک؛راستکوه و علمداری دیدار و گفتگو نمودند که در ادامه فیلم و گزارش تصویری این دیدار و اهم سخنان مردم و مسولان را با هم مرور می کنیم.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین