« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
دبير اجرايي این رویداد علمی خبر داد:
سومين كنفرانس بين المللي جوشكاري و آزمايش هاي غيرمخرب ايران به همراه دو كنفرانس ملي در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود
پایگاه خبری آوای رودکوف:سومين كنفرانس بين المللي جوشكاري و آزمايش هاي غيرمخرب ايران  به همراه بيست و يكمين كنفرانس ملي جوش و بازرسي و دهمين كنفرانس ملي آزمايش هاي غيرمخرب با همكاري انجمن جوشكاري ایران و دانشكده مهندسي مواد دانشگاه صنعتي اصفهان بصورت برخط در تاريخ  هاي 13 و 14 اسفندماه 99 برگزار می شود.



دبير اجرايي این رویداد علمی با اعلام خبر فوق گفت: مجموعه این کنفرانس ها از کليه استادان دانشگاه ها، پژوهشگران مراکز علمی و پژوهشی و متخصصان صنعتي دعوت مي کند تا ضمن مشارکت فعــال، آخرين دستاوردهاي علمي پژوهشي و تجربيات فني و تخصصي خود در اين زمينه را براي کنفرانس ارسال نمايند.

دكتر مسعود عطاپور با بيان اينكه شناخت تنگناها و مشکلات فنی موجود در زمینه صنعت جوشکاري، بازرسي و آزمایش های غیر مخرب از اهداف برگزاري اين رويداد فني و مهندسي است خاطر نشان ساخت: انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران با برقراري ارتباطات گسترده و پویا با مراكز علمی معتبر، سعی در به روز نگه داشتن اطلاعات تخصصی، گسترش ارتباطات فناورانه با دنیای خارج و افزایش خدمات ارائه شده به اعضای خود داشته است.

دانشيار دانشكده مهندسي مواد دانشگاه صنعتی اصفهان از ارتباط نزديك اين انجمن با محققان این دانشگاه به عنوان نقطه برجسته برگزاري كنفرانس در سال هاي متمادي ياد كرد و ادامه داد: آشنائی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تکنولوژیک وانتقال تجربه در زمینه صنعت جوشکاري، بازرسي وآزمایش های غیرمخرب منجر به بهبود روابط بین تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، سازمان های بازرسی و مراجع علمی ديگر مي شود.

عطاپور  با بيان اين كه در حاشيه اين رويداد فناورانه، نمايشگــاه و مسابقه عکاسي وگرافيک در صنعت جوش و بازرسي برگزار مي شود تصریح کرد: از جمله برنامه هاي اصلي اين كنفرانس، تقدير از پايان نامه ها، طرح هاي پژوهشي، اختراعات، ابتکارات و نوآوري ها در صنعت جوش و بازرسي، تجليل از پيشکسوت صنعت جوش و بازرسي، تقدیر از مؤلفین برتر و برگزاري کارگاه هاي آموزشي است.

گفتني است: اساتيدي از کشورهای چین، هند، آمریکا، سوئد، کانادا، ایتالیا و کانادا در اين مجموعه كنفرانس به صورت برخط ارايه سخنراني علمي خواهند داشت.

 شايان ذكر است اين کنفرانس با مشارکت مراکز معتبرURNDT، اداره کل استاندارد استان اصفهان، پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، و جمعي از دانشگاه هاي فني مهندسي كشور و شركت هاي فني و مهندسي دانش بنيان در بخش خصوصي در تاريخ 13 و 14 اسفند ماه به صورت برخط برگزارمي شود.

علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی icwndt2021.ir/fa/ مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین