« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
با اعزام گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان لنده:
گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان (عج)بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده عازم سی سخت شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: فرمانده سپاه ناحیه لنده در گفت و گو با خبرنگار آوای رود کوف لنده، با اشاره به وقوع زلزله شهرستان دنا و ضرورت امدادرسانی و کمک به مردم این شهرستان گفت: حوادث قهری و طبیعی یک امر غیرقابل اجتناب است ولی مدیریت بحران بعد از این حوادث می تواند تسکین درد مردم به خصوص در زمان بحران باشد.

سرهنگ پاسدارروح الله ویسی افزود: بسیج و سپاه به عنوان خادم مردم چه در مواقعی که وضعیت آرام باشد و چه در مواقع بحرانی به خصوص سیل و زلزله و سایر موضوعات در کنار مردم است .


فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: به منظور کمک رسانی بهتر به زلزله زدگان شهرستان دنا امروز صبح اولین گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان عج -گروه جهادی شهید ولی زاده- حوزه ی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده- سازندگی سپاه ناحیه لنده به منظور خدمات رسانی به مردم عازم شهرستان دنا شد.

وی افزود: در روزهای آینده نیز گروه های مختلف جهادی بنا به صلاحدید مسئولان بسیج و سپاه در استان نیز به شهر سی سیخت اعزام خواهند شد تا در امر کمک رسانی مشارکت لازم را داشته باشند.


ویسی اظهارکرد: گروه های جهادی بسیج خواهران نیز تا پایان هفته جاری با پخت بیش از بیست هزار قرص نان محلی نیز مردم شهرستان دنا را یاری خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: همشریان عزیزمان در سی سخت باید این را خوب بدانند که مردم شهرستان لنده در کنان آنان خواهند بود در برای کمک به مردم این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 گفتنی است  گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان (عج) حوزه دانش آموزی شهرستان لنده در حوزه های مختلف و از جمله بحث غربالگری و پیشگیری از بیماری کرونا طی یکسال اخیر فعالیت های چشمگیری داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین