« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
خطیب جمعه لنده عنوان کرد:
امام جمعه لنده گفت:در حالی که کسادی و رکود بر بازار و فعالیت‌های کاسبان سایه انداخته، اما گرانی و شیب تند افزایش قیمت ها طعم تلخ کرونا را بیشتر نمایان کرده است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام محمودی اصل در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر لنده  گفت:در حالی که کسادی و رکود بر بازار و فعالیت‌های کاسبان سایه انداخته، اما گرانی و شیب تند افزایش قیمت ها طعم تلخ کرونا را بیشتر نمایان کرده است.

امام جمعه لنده با اظهار نگرانی از وضعیت بازار اظهار داشت : آنچه که بیشتر از کرونا مردم را به زحمت انداخته است مسله گرانی و  کاهش قدرت خرید مردم شده است.

وی بر ضرورت ورود دستگاههای نظارتی و ایجاد دغدغه بیشتر توسط مسولان تاکید نمود و گفت: متاسفانه بین دستگاه های دولتی هماهنگی لازم وجود ندارد و این ناهماهنگی باعث نارضایتی تولید کنندگان و عدم اعتماد مصرف کننده را در پی داشته است کما اینکه  معضل روغن همچنان حاکم است.

خطیب جمعه لنده با دعوت از احاد مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری بیان کرد: مردم نوع دوست ما هر ساله با برگزاری مراسم جشن نیکوکاری، به استقبال بهار طبیعت می‌روند و با دستگیری از خانواده‌های محروم و آبرومند جامعه، جلوه‌های پرشوری از مهر و محبت و نوع دوستی می‌آفرینند که امیدواریم امسال نیز  همه نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند و نسبت به کمک به ایتام و نیازمندان همت و تلاش بیشتری صورت پذیرد.

 در وضعیت کنونی بیماری کرونا باید مباحث مشروحه اجرای پروتکل ها از جانب همه مر م باید رعایت شود و ساده انگاری این مهم باعث افزایش نگرانی ها شده است.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گریزی به کرونا زد و گفت: اخبار مربوط به تولید واکسن کرونا  نباید منجر به بی تفاوتی مردم به ویروس منحوس کرونا در جامعه شود و احاد مردم بداننداگر فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم، ترددهای غیرضروری را کاهش ندهیم، در استفاده از ماسک تنبلی کنیم و در ایام عید دورهمی ها را فسخ نکنیم شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت و هر آن امکان دارد خود و نزدیک ترین اقوام مان گرفتار این بیماری شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: