« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
رییس جمهور سابق کشور، طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های ۸ سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید

 

دولت بهار/ به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومت خبرگزاری بسیج اعزامی به مناطق عملیاتی راهیان نور، لحظاتی پیش دکتر محمود احمدی نژاد به همراه خانواده جهت بازدید از زیارتگاه های سرزمین نور وارد استان خوزستان شد.

وی در این سفر قصد بازدید از شهرهای آبادان و خرمشهر  را دارد.

رییس جمهور سابق کشورمان با حضور در منطقه  شرق کارون  و در منطقه عملیاتی شکست حصر آبادان، بر مزار 9 شهید گمنام دفاع مقدس ادای احترام نمود و طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های 8 سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا بر فراز کاخ سفید به اهتزاز درآید.

اهمیت زیارتگاه شرق کارون در این است که هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع زائرین سرزمین نور در همین منطقه حضور یافتند و همچنین اولین شهدای دفاع مقدس در این زیارتگاه آرمیده اند.

گفتنی است غلامحسین الهام و پدر شهیدان علیرضا و محمدرضا موحددانش، احمدی نژاد را در این سفر همراهی می کنند.

پیام حضور رهبر انقلاب در مناطق عملیاتی را همه دریافت کردند

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان که صبح امروز وارد فرودگاه اهواز شد، با حضور در اردوگاه شهید مهدی باکری خرمشهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهاد و مقاومت بسیج گفت: دوران دفاع مقدس یک ذخیره تاریخی از معنویت، آرمان خواهی و گرایش به ارزش های الهی و انسانی است که روح خداخواهی ملت بزرگ ایران در آن تجلی یافته است.

وی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس دورانی بود که در آن همه برجستگی های انسانی در عده زیادی از مردم متجلی شده بود عنوان کرد: ما این عظمت ها و پایمردی ها را در آن دوره به دفعات و کرات می دیدیم، فرصتی تاریخی و بهانه ای برای آنکه انسانها در مسیر کمال قرار بگیرند و با سرعت فراوان و کمترین فاصله زمانی به بلندترین قله های انسانی برسند.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس یک ذخیره معنوی و فرهنگی استثنایی و بی نظیر برای ملت ماست که عینیت نیز دارد افزود: این دوران فراموش نشدنی از تاریخ کشورمان نه داستان است نه ساختگی و نه خیال بافی، بلکه اتفاق افتاده و همه آثارش آن نیز در زیارتگاه های دفاع مقدس موجود است.

رییس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه یک ملت اگر بخواهد همیشه سرافراز باشد، تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس برای ملت ما یک ذخیره بی پایان است. در دوران دفاع مقدس  ملتی مظلوم و تنها بپاخواست، از موجودیت خویش دفاع کرد و راه را برای حرکت رو به کمال و تعالی باز کرد. ملت ما برای ادامه دادن این راه و حفظ موجودیت و عظمت خود باید به ذخایر معنوی و فرهنگی خود تکیه کند.

وی همچنین در خصوص اقدامات انجام شده برای تسهیل سفرهای راهیان نور در سال های گذشته اظهار کرد: در این زمینه در سال های اخیر کارهای خوبی آغاز شده در چند سال اخیر شاهد آن بودیم که فرهنگ و معنویت 8 سال دفاع مقدس به خوبی برای نسل های آینده معرفی شده است.

وی ضمن بازدید از محل اجرای رزمایش های رزمی و فرهنگی بسیج، افزود: به خدمت گرفتن هنر برای نمایش ذخیره الهی دفاع مقدس و فیلم سازی و به تصویر کشیدن رشادت های آن زمان در زیارتگاه های راهیان نور اقدامیست که اخیرا آغاز شده و امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک نوجوان هیچ گونه تصویری از 8 سال دفاع مقدس ندارد خاطرنشان کرد: ما باید همه تلاش کنیم تا گوشه ای از عظمت تاریخ کشور و مردمان مظلوممان را به جهانیان نشان دهیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پیام حضور رهبر معظم انقلاب در اردوهای راهیان نور چه بود گفت: پیام حضور مقام معظم رهبری در زیارتگاه های دفاع مقدس و سخنرانی در جمع کاروانیان سرزمین نور را همه آحاد ملت دریافت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: