« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
در پیام تبریک رئیس کمیته امداد لنده به مناسبت 14 اسفند بیان شد:
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده با گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) و روز احسان و نیکوکاری اظهار داشت:کمیته امداد بازوی نظام برای نوازش ایتام و نیازمندان جامعه است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:امیر محمود بصیری رئیس کمیته امداد شهرستان لنده  با گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) و روز احسان و نیکوکاری اظهار داشت:کمیته امداد بازوی نظام برای نوازش ایتام و نیازمندان جامعه است.

در بخشی از پیام تبریک رئیس کمیته امداد شهرستان لنده آمده است:

کمیته امداد امام خمینی (ره) که به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در 14 اسفند 1357 برای حمایت و دستگیری از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنان تأسیس شد، نهادی در راستای آرامان های انقلاب اسلامی برای خدمت به محرومان، گسترش نیکوکاری در جامعه و حفظ کرامت خانواده ها و نماد حس نوعدوستی و محبت است.       

این مجموعه طی سال‌ها فعالیت‌ خود توانست پشتیبان فقرا ؛محرومان؛ جوانان و یاری‌گر مستضعفین باشد و به عنوان بازوی مهربانی جامعه را در پهنای خود پوشش دهد.

 14 اسفند فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت این روز ،مردم نیکوکارمان در همایش بزرگ و ملی جشن نیکوکاری که در واقع تبلور حس نوع دوستی و مهرورزی است، خالصانه شرکت و مشارکتی از همدلی را به نمایش گذارند.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کمیته امداد؛  سالروز تأسیس این نهاد انقلابی به فرمان امام خمینی(ره) که یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است را به همه همکاران تلاشگر و  خدومم در شهرستان لنده ؛استان کهگیلویه و بویراحمد و اقصی نقاط وطنم ایران ، صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزومندم هرچه زودتر شاهد برپایی «جشن محرومیت زدایی» در شهرستان لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم؛ ان شاءالله.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: