« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
حوادث؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شهادت اولین راه خدمت این دانشگاه بدلیل ابتلای به ویروس کرونای انگلیسی در بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شهادت اولین راه خدمت این دانشگاه بدلیل ابتلای به ویروس کرونای انگلیسی در بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر خبرداد.


پرویز یزدان پناه از یاسوج گفت: دکتر محمد زارع متخصص داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج متاسفانه حدود یک هفته پیش به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا که دقایقی پیش در راه خدمت به شهادت رسید.

وی دلیل ابتلای این پزشک خوشنام بویراحمدی به ویروس کرونای انگلیسی را مداوای یک بیمار مبتلای به این ویروس عنوان کرد.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه یک بیمار که به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا شده بود توسط دکتر زارع درحال مداوا بود که  ایشان نیز در زمان درمان گرفتار این ویروس کُشنده شد.

یزدان پناه با اظهار تاسف از این حادثه تلخ، خاطرنشان کرد: دکتر زارع در بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ابتدای شیوع ویروس کرونا به مداوای بیماران مشغول بود که متاسفانه امروز از بین ما رفت و ابدی شد.

وی دکتر زارع را اولین شهید راه خدمت استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر و یادآور شد: مراسم تشییع ایشان فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی از جلوی بیمارستان شهید جلیل یاسوج برگزار و جسد ایشان در زادگاه شآن به خاک سپرده می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: ویروس کرونای انگلیسی بسیار خشمگین شده و اگر پروتکل ها رعایت نشود بطور حتم تبدیل به قاتل زنجیره ای خواهد شد که با کسی تعارف هم نمی کند.

یزدان پناه از تمام مردم خواست بفکر زندگی و نجات جان خود با رعایت پروتکل های بهداشتی باشند چرا که مبارزه با ویروس کرونای انگلیسی بسیار سخت و طاقت فرسا است.

وی گفت: تاکنون ۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد فوت کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: