« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۷
آوای رودکوف گزارش می دهد:
در ادامه سلسله برنامه های فرماندارلنده در قالب برنامه ده گردشی و بازدید میدانی مسئولین از نقاط مختلف شهرستان و روستاها، امروز اهالی روستای قیام میزبان فرماندار شهرستان بودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ادامه سلسله برنامه های فرماندارلنده در قالب برنامه ده گردشی و بازدید میدانی مسئولین از نقاط مختلف شهرستان و روستاها ، امروز اهالی روستای قیام میزبان فرماندار شهرستان بودند.

در این بازدید فرماندار لنده به همراه جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان از چند طرح آبخیزداری ،آب وکشاورزی شهرستان در بخش مرکزی بازدید کردند.

فرماندار لنده همچنین از زمین چمن مصنوعی در دست اقدام روستای قیام نیز بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در کار را صادر نمودند.

در ادامه رئیس شورای اداری شهرستان در جمع اهالی روستای قیام حاضر و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی مطالبات خود از جمله استقرار پزشک در مرکز درمانی این روستا ؛ تعمیر و ترمیم لوله های فرسوده اب شرب ؛ بهسازی کوچه ها و معابر و از همه مهمتر رفع نقاط حادثه خیز جاده لنده به قیام را بیان نمودند.

 فرماندار لنده نیز در جمع مردم روستای قیام ، هدف از اجرای این بازدید را حضور مستقیم مسئولین جهت گفت و گوی رو درو  و بررسی میدانی مشکلات و مطالبات مردم دانست.

تورج رزمجو در جمع مردم این روستا درسخنانی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و باید مشکلات آنها را شنید، گفت: وظیفه مسئولان رفتن به بخش ها و روستاها و خدمت مردم رسیدن برای شنیدن دردها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

فرماندار لنده ادامه داد: اینگونه ارتباطات موجب همدلی و انسجام ملی و تحکیم مبانی انقلاب و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی می شود و همچنین در این نشست ها اعتماد مردم به دولت و نظام افزایش می یابد.

وی افزود : طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری با هدف کنترل سیل و رسوب، تغذیه سفره‌های زیرزمینی، افزایش پوشش گیاهی در پایین دست، بهبود وضعیت معیشتی حوضه نشینان و تعادل دام و مرتع اجرا می‌شود که امیدواریم این مهم همچنان در سطح روستاها تدوام داشته باشد.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان لنده گریزی هم به ویروس منحوس کرونا زد و بر لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک زدن در ایام عید نوروز و پرهیز از دید و بازدیدهای این عید باستانی توسط مردم تاکید کرد.

رزمجو در پایان سخنانش به مدیران اجرایی شهرستان توصیه کرد مشکلات  و موارد مطرح شده مردم این روستاها را شنیده و جمع بندی نمایند و با جدیت  و در سریع ترین زمان ممکن برای رفع آنها تلاش کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: