« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده تشریح کرد؛
به مناسبت 17 اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، طرح کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی با رعایت شیوه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به مناسبت ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، طرح کتابخانه گردی در  کتابخانه عمومی شهرستان لنده برگزار می شود.


رئیس اداره کتابخانه های عمومی لنده با اعلام این خبر گفت: این طرح با حضور تنی چند از مسئولان شهرستانی و  با رعایت شیوه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در  کتابخانه شهید باهنر شهر لنده برگزار می شود.

سید زکریا تقوی نژاد تصریح کرد: این طرح هر ساله در ۱۷ اسفند، روز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف آشنایی مردم و مسئولان از خدمات کتابخانه ای و فرهنگی با بازدید مردم، مسئولان، رسانه ها، نویسندگان، هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی ازکتابخانه های عمومی در کشور و به تبع آن در استان و شهرستان انجام می شود.

وی با اشاره با اجرای طرح درختکاری( کاشت نهال) اظهار داشت: چون تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با هفته منابع طبیعی است بنابراین با ابتکار قابل تحسین نهاد کتابخانه های عمومی کشور غرس و کاشت درخت درفضای باز کتابخانه های عمومی در دستور کار قرار گرفته است.
تقوی نژاد همچنین از برگزاری مسابقه پویش  کتابخانه_ من ویژه کتابداران به جهت معرفی کتابخانه های عمومی و ارائه فعالیتهای فرهنگی محل خدمت خود خبرداد و افزود: این مسابقه از ۱۶ الی ۲۳ اسفند ماه برگزار می شود که در پایان بر برندگان جوایز نفیسی اهداء می شود.

اهدای کارت عضویت رایگان، بخشودگی جرایم دیرکرد کتب و منابع امانتی کتابخانه ها نیز در روز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و طرح کتابخانه گردی انجام می شود.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: