« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
با حضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد:
مرحله مقدماتی رقابت استانی کرسی های آزاد اندیشی با حضور فعال تیم های دانشجویی در قالب ۲۴ تیم در ۱۳ رویداد و راهیابی ۱۲ تیم به مرحله نهایی استانی در واحد علی آبادکتول برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی اصغر رجبی ایولی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علی آبادکتول در این خصوص گفت: در مرحله مقدماتی اولین رویداد ملی رقابت دانشجویی  ۲۴ تیم در موضوعات اجتماعی(۸تیم)، سیاسی(۶تیم)، اقتصادی(۲تیم)، سلامت(۲تیم) و فرهنگی(۶تیم) شرکت داشتند که در سیزده رویداد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: با توجه به مشارکت بالای تیم های دانشجویی و ثبت نام ۱۲ تیم و همکاری اساتید واحد علی آبادکتول در قالب کارشناس مجری،  واحد علی آبادکتول میزبانی این سطح از مسابقات را برعهده گرفت و این رویداد  در روز شنبه ۱۶ اسفندماه بصورت همزمان در ۴ سالن جلسه برگزار شد.

رجبی ایولی در ادامه گفت: از نکات قابل توجه این رویداد می توان به فضای با نشاط، پرشور و تعاملی بین دانشجویان اشاره کرد. همچنین میزان آمادگی بالای تیم ها برگزاری داوری جدی، مشارکت فعال اساتید و حضور و اهتمام دانشجویان از دیگر نکات حایز اهمیت در این رویداد مهم بود.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علی آبادکتول خاطر نشان ساخت:  تیم های دانشجویی واحد علی آبادکتول در حوزه های سلامت (۱تیم)، اجتماعی(۲تیم) و فرهنگی(۱تیم) موفق به راهیبابی به مراحل بعدی این مسابقات شدند.

وی در پایان دیگر اهداف برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را تعمیق مطالعه در جوانان، ارتقا سطح مطالبه گری و پرسش گری، افزایش فن بیان و انسجام ذهنی و تعامل در بین دانشجویان بیان کرد و ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین رویدادهایی موجبات ارتقاء توانمندی و پرورش استعدادهای دانشجویی را فراهم نماید.

شایان ذکر است از ۲۴ تیم شرکت کننده در ۱۳ رویداد ۱۲ تیم به مرحله استانی راه یافتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین