« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر انتشار تصاویر خانوادگی و شخصیِ وی در شبکه‌های اجتماعی و ارسال مطالب توهین و تهدید آمیز از طرف فردی ناشناس، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

"سرهنگ روح الله شهبازی پور" افزود: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس، مشخص شد فردی ناشناس با شماره‌های مختلف در شبکه اجتماعی واتساپ تصاویر خصوصی شاکیه را برای دیگران ارسال کرده است.

وی تصریح کرد: با انجام شگردهای خاص پلیس، متهم که عروسِ خانواده شاکیه بود، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: افراد در فضای مجازی در خصوص انتشار اسناد و تصاویر شخصی که در اختیار دیگران قرار می‌دهند حساسیت بیشتری داشته باشند و تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را به اشتراک نگذارند.

سرهنگ شهبازی‌پور تاکید کرد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند، چرا که رعایت نکردن اخلاق در این فضا موجب هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود.

 وی از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین