« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
سیاسی؛
رئیس جمهور گفت: سال آینده سال غلبه بر ویروس و رونق مشاغل خواهد بود. البته نه اول سال. اما به مرور واکسن خارجی وارد می‌شود و به بازار می‌آید و واکسن داخلی توزیع می‌شود.
خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور گفت: سال آینده سال غلبه بر ویروس و رونق مشاغل خواهد بود. البته نه اول سال. اما به مرور واکسن خارجی وارد می شود و به بازار می آید و واکسن داخلی توزیع می شود.

حجت الاسلام حسن روحانی در جریان بهره برداری از ۲۷۲۱ طرح ملی با اشاره به ضرروت توجه به هنر و فرهنگ و معماری درشهرهایی چون اصفهان اظهار کرد: تماشای این شهرها می توند الهام بخش معماری های امروزی ما باشد. مطالعه معماری غربی در جای خودش اما تماشای این معماری ها بسیار مهم است.

وی با اشاره به محاسن ترمیم خانه های قدیمی گفت: ما از این مکان ها می توانیم هم بهره برداری اقتصادی هم اجتماعی هم فرهنگی کنیم. وزارت خانه میراث فرهنگی می تواند بسیارمهم باشد.

وی ادامه داد: البته نه اول سال. اما به مرور واکسن خارجی وارد می شود و به بازار می آید و واکسن داخلی توزیع می شود. عده ای که مبتلا شدند واز این بیماری گذشتند به طور طبیعی واکسینه شدند و عده ای که نگرفتند واکسینه می شوند. روحانی تاکید کرد: دولت همه تلاش خود را به کار می گیرد و بخش گردشگری روزهای بهتری خواهد داشت.

روحانی در بخشی از این مراسم افتتاحیه گفت: بسیار برای ما خوشحال کننده است که یکی از بزرگترین کارخانه‌های گندله سازی کشور امروز افتتاح می‌شود. کارخانه‌ای که ظرفیت ۵ میلیون تن گندله آهن دارد و کارخانه بسیار مهمی است و با کمترین ضایعات می‌تواند در زنجیره تولید فولاد قرار گیرد.

وی درباره طرح های افتتاح شده توسط سازمان بهزیستی، نیز تصریح کرد: کار بسیار ارزشمند و مردمی در حال انجام است. امیدواریم سازمان بهزیستی هم بهترین هماهنگی و همکاری را داشته باشد.ست.

وی با بیان اینکه "آثاری در ایران عزیز ما هست که موجب افتخار ما است" گفت: این آثار نشان می‌داده که در قرن ها پیش ایرانیان چگونه می زیستند و چگونه می‌اندیشیدند و چگونه ایران مهد علم، دانش، هنر و فرهنگ بوده است. اینجا قول می‌دهم هر طرح مرمتی داشته باشید که تا پایان دولت بتوانید آن را تکمیل کنید، بودجه‌اش را تامین می کنیم تا با سرعت بیشتری در پایان امسال و آغاز سال ۱۴۰۰ انجام گیرد. مزارعی که در ترکمن‌صحرا و قسمت‌های دیگر استان لرستان وجود دارد، بسیار برای ما و مردم ارزشمند است.

وی ادامه داد: از اینکه امروز شاهد هستیم ۷ اثر بسیار مهم تاریخی ما در شهر همدان احیاء و مرمت می شود بسیار خوشحال کننده است. همدان مرکز بسیار مهمی با جاذبه های بسیار فراوان طبیعی و تاریخی است و هر اقدامی در این استان‌ها کهومی‌تواند جاذبه این استان‌ها را برای گردشگری داخلی و خارجی افزایش دهد برای ما بسیار مهم است.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۰ از آن سال‌هایی است که خداوند رحمت خود را بر این مردم نازل می‌کند. می توانیم پرده هایی که باعث آزار این مردم شده است را کنار بزنیم و مردم ما هم در بیماری کرونا و هم جنگ اقتصادی موفقیت های بزرگی به دست خواهند آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین