« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

"دکتر پرویز یزدان پناه” افزود: هم اکنون ۱۷۸ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۷ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵ هزار و ۶۲۵ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۱۲۳۸ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۳ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران، بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه می باشند، روند افزایشی موارد مبتلا در گچساران نگران کننده است و لازم است نظارت بیشتری بر اصناف و ادارات صورت گیرد و محدودیت های شهر نارنجی رعایت شود و از ورود اتومبیل های غیر بومی به این شهرستان کاملا جلوگیری شود.

دکتر یزدان پناه تاکید کرد: آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان بهمئی طی دو هفته گذشته بسیار بالا بوده و نگران کننده است ( البته بیشترین موارد نمونه گیری در این شهرستان انجام گرفته است و نشان دهنده بیماریابی مطلوب می باشد)که نیازمند احتیاط بیشتری در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: متاسفانه افزایش تردد و تجمع در برخی صنوف، ادارات و بانک ها به وفور دیده شده و نگران کننده بوده و مردم توجه داشته باشند برای شروع سال جدید و عاری از هرگونه عارضه و آسیب باید برای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: