« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
هشدار؛
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد رو به افزایش است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۱۵۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۱ نفر مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان پناه روند افزایشی تعداد موارد بستری شده در استان را نگران کننده دانست و اضافه کرد: متاسفانه با وجود این روند افزایشی تعداد مبتلایان در کهگیلویه و بویراحمد احتمال تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان به رنگ قرمز پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از ۷۵۸ نمونه دریافت شده حدود ۱۳ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران و چرام بوده است.
یزدان پناه شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد را ۴۵۶ نفر اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۲۵ هزار ۶۵۷ نفر اعلام کرد و گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی رعایت دستور المل‌های بهداشتی الزامی است.

دکتر یزدان پناه افزود: برخی شهروندان با عادی انگاری بیماری کرونا، بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن مصوبات ستاد کرونا سلامت خود و دیگران و همچنین نیرو‌های درمان درگیر این بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به خطر می‌اندازند.

منبع:  صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: