« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
یاداشت به قلم طلبه عدالت خواه علی آذر:
برای این دو قشر هیچ گاه (معیشت و رفاه) مردم اولویت نداشته نخواهد داشت،همواره درگیر سهم خواهی های قبیله ای بودند و هیچ گاه حاضر نشدند اگر کسی از هم قبیله ای شان مرتکب اشتباهی شد او را محکوم کنند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی آذر:انتخابات ۱۴۰۰ کم کم از راه میرسد و باز خط و مشی تعیین کردن (اشرافیت مذهبی _کراواتی های اشرافی گرا) شروع میشود.

از یک سو جمعی تکراری از حضرات اصولگرا، در جلسات خصوصی بین خود فتوا می‌دهند که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید! هر بار به یک اسم: جمنا، شانا، ائتلاف فلان و...هرکس هم مخالفت کند، تفرقه افکن است!

و از سوی دیگر جریان فاقد تحول و منجمد اصلاح طلب نیز که غالبا پیرپاتال هایشان تعیین خط و مشی میکنند و هر بار بدون توجه به بدنه اصلاحات یک نفر را طبق سلیقه تکراری خود به جامعه عرضه میکنند.

برای این دو قشر هیچ گاه (معیشت و رفاه) مردم اولویت نداشته نخواهد داشت،همواره درگیر سهم خواهی های قبیله ای بودند و هیچ گاه حاضر نشدند اگر کسی از هم قبیله ای شان مرتکب اشتباهی شد او را محکوم کنند.

برای اصولگرایان هیچ گاه مبحث (عدالت و آزادی) اولویت نداشت و همیشه موارد دست چندم در صدر اولیت بندی هایشان بود. با اینکه در طی ۴۰ سال تریبون های بسیار زیادی در اختیار داشتند هیچ گاه ندیدیم این طیف اشرافی بر کاخ نشینان بشورند و حامی کوخ نشینان باشند،در منابر و بلندگو های خود طی این ۴۰ سال ندیدیم جنگ فقر و غنا را مطرح کنند.

در مواجه با آزادی همیشه دید خشک و غیر انعطاف پذیر داشتند و هر نوع آزادی را ضد دین و خروج از راه راست تفسیر میکردند.

از آن طرف جناح اصلاح طلب از اسم آزادی ابزاری ساخته تا بتواند آرا مردم را جذب کند این در حالی است که در تمامی ادواری که اصلاح طلبان در راس حاکمیت بودند همیشه بدترین رفتار را با منتقدین خود داشته و بیشتر مطبوعات را پلمب و بیشترین نویسندگان را، راهی محاکم قضایی میکردند.

هر دو طیف میخواهند با انتساب خود به رهبری گناهان خود را شسته و خود را تبرئه میکنند. در حالی که انقلابی گری و پیرو خط ولایت بودن یعنی کسانی که از ریشه به خدمت رسانی به مردم معتقدند و در میدان عمل اینگونه اند نه کسانی که فاصله کاخ هایشان کمتر از صد متر هست،فرقی ندارد چه اصلاح طلب و چه اصولگرا هر دو ساکن بالاشهر و مناطق لاکچری نشین تهران هستند.

انقلابی یعنی کسانی که فساد ستیز هستند و یک قدم در برابر مفسدین اقتصادی و سیاسی کوتاه نمی آیند نه اطلاح طلبانی که وقتی هم قبیله ای شان مرتکب دزدی و اختلاس میشود او را ذخیره انقلاب مینامند و اختلاسش را سهم از سفره انقلاب نام گذاری میکنند. و از آن طرف وقتی پدرخوانده جریان اصولگرایی مدرسه غیرانتفاعی با شهریه کلان در اختیار دارد سکوت کرده و مشغول به ذکر میشوند.

اکنون که موسم انتخابات ۱۴۰۰ فرارسیده است، مردم به این نتیجه رسیده اند تنها راه رهایی از این اوضاع وخیم اقتصادی،سیاسی عبور از بن بست(حداد_عارف) است.

و در انتخابات ۱۴۰۰ این موضوع را ثابت خواهند کرد که این دو طیف انحصارگر ،متحجر و اشرافی گر را به فراموشی خواهند سپرد.

امید است که مخاطبین مطالب نویسنده را با دید درست،عقلانی و بدون تعصب بنگرند، گرچه قلم حقیر ضعیف و زبانم قاصر است، از نوشتن مطلبی در شان مخاطب، ولیکن مینویسم نه از این باب که نویسنده ام، بلکه مینویسم چون نمیتوانم خاموش بمانم.
وسلام

یاسوج
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
عالی
تارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
عالی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین