« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به مناسبت روز راهیان نور و در آئین افتتاحیه مجازی راهیان نور، مراسمی با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار گردید و از دانشجویان فعال جهادگر نیز تجلیل بعمل آمد.


این مراسم که با گرامیداشت عید مبعث همراه بود،  با حضور سرهنگ مجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان علی آبادکتول و حجت السلام والمسلمین حاج مهدی فاطمی منش رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در در مسجد الزهرای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.


در این مراسم سیدحسن سیدرضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول ضمن تاکید به جایگاه رفیع شهدا، جانبازان و ایثارگران پیروی از راه شهیدان و تلاش در جهت پیروی از مکتب پیامبر عظیم الشان اسلام را یک ضرورت جهت سعادت بیان نمودند و ابراز امیدواری کردند دانشجویان در راهیان نور با بهره گیری از فضیلت ها در مسیر تعالی علمی و کمال انسانی جهت ارتقا جایگاه علمی ایران اسلامی عزیز قدم بردارند.


همچنین ایشان با اشاره به حضور جهادی دانشجویان در دوران کرونا (نظیر کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی)، همیاری های صورت گرفته در سیل استان گلستان (فروردین 98) و مجموع فعالیت های علمی، جهادی، اجتماعی و فرهنگی که در بین اساتید و دانشجویان صورت گرفت را نمونه های بارزی از تعالی کمال انسانی در نزد این عزیزان دانستند.


لازم به ذکر است سرهنگ مجید زمانی که بعنوان سخنران در این مراسم حضور داشتند با اشاره به گرامیداشت عید مبعث و هفته شهید و روز راهیان نور با تاکید بر اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب عاشورا، مکتب اسلام و مکتب حضرت امام خمینی (ره) است بیان داشتند همانگونه که در وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی آمده است، ایشان به لزوم پیروی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید فراوان داشتند، سرهنگ زمانی افزودند برای حرکت و قدم برداشتن در راه شهدا می بایست به نکاتی که همواره در وصیت نامه این عزیزان تاکید شده است نظیر پشتیبانی از ولایت فقیه، پایبندی به اصول دین ،رعایت واجبات و ترک محرمات ..) اهتمام و توجه جدی شود.


در ادامه برنامه با روایت گری حجت السلام والمسلمین حاج مهدی فاطمی منش رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فضای معنوی خاصی در بین بسیجیان و حاضرین ایجاد شدو در خاتمه از بسیجیان جهادگر فعال با اهداء جوایزی تقدیر بعمل آمد. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: