« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
گزارش آوای رودکوف از آخرین روز ثبت نام نامزدهای شورای شهر در لنده:
دقایق پایانی از موعد ثبت نام کاندیداهای شورای شهر لنده در حالی به پایان رسید که دو چهره جدید علمی و فرهنگی شهر لنده ثبت نام کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اگرچه بواسطه عملکرد بعضا نامطلوب اعضای شوراهای شهر در ادوار گذشته و وعده و وعیدهایی که هرگز به سرانجام نرسیدن فقط تعداد محدودی از افراد متخصص و مجرب در این دوره از شورای شهر لنده ثبت نام نمودند و آمار ثبت نامی در قیاس ادوار گذشته کمتر بوده اما آخرین روز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر لنده در حالی به پایان رسید که کورش محمدی از فعالان فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده ؛ با مدرک تحصیلی  فوق لیسانس و دانشجوی دکترای حقوق عمومی با حضور در ستاد انتخاباتی فرمانداری لنده داوطلبی خود را برای حضور در ششمین دوره  شورای اسلامی علنی کرد و به صورت رسمی با ارائه مدارک ثبت نام کرد.

تدریس در دبیرستانهای شهرستان لنده بعنوان دبیر اقتصاد ؛ تدریس در دانشگاه بعنوان مدرس رشته حقوق؛تالیف و تهیه چند جلد کتاب ؛موسس و رئیس انجمن اهل قلم شهرستان لنده ؛داور استانی جشنواره و سوگواری های هنر و عضو انجمن علمی حقوق اساسی کشور را می توان بخشی از رزومه علمی و فرهنگی کورش محمدی عنوان کرد.


همچنین در دقایق پایانی ثبت نام و با دعوت جمعی از مردم شهرستان لنده علی محمد دوستی چهره فرهنگی و علمی دیگر لنده پا به عرصه رقابت در انتخابات شورای اسلامی شهر لنده نمود.

علی محمد دوستی از چهرهای موفق علمی ؛ دانشجوی رتبه اول دانشگاه دولتی یاسوج و دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی می باشد که سالهاست بعنوان معلم و مدیر در مدارس  شهرستان لنده فعالیت دارد.

گفتنی است تا کنون تعداد قابل توجهی از یاداشت ها ؛مقالات و تحلیلهای  این فعال فرهنگی در نشریات و پایگاههای خبری رسمی کشور منتشر گردیده است.


بیشتر بخوانید:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین