« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده با ارسال پیامی، اعیاد شعبانیه را به تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده با ارسال پیامی، اعیاد شعبانیه روز پاسدار و روز جانباز را به  تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ
و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیّت خدا پیروز است.
آیه شریفه ۵۶ سوره مبارکه مائده.
"اگر سپاه نبود کشورهم نبود"(امام خمینی ره)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مثنوی حماسه و رشادت، سرود بی بدیل پایداری و استقامت، غزل شرافت و شجاعت و زیباترین اسوه رشادت و پایمردی، میعادگاه عاشقانی است که از خنکای نسیم دل انگیز رزمشان اقتدار پرچم ایران اسلامی بر تارک جهان به اهتزاز در آمده است.روز پاسدار، یادآور رشادت و ایثارگری های دلاور مردان و هچنین یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین(ع) است که اکنون همچون دژی مستحکم در جهت رسیدن به حق و حقانیت و سرافرازی ایران اسلامی گام برمی دارند.

سالروز ولادت حضرت ابا‌عبدالله الحسين (ع) يادآور حماسه‌آفريني پاسداران اسلام، ميلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) تجديد خاطره رشادت‌هاي جانبازان عزيز و ولادت حضرت زين‌العابدين امام سجاد (ع) يادآور دعاهاي مردان نيك خدا در فراق معبود يكتاست حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی جزو وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این نهاد انقلابی و مردمی که در بطن مردم، با مردم و برای مردم تأسیس شد، افتخار دارد در تمام صحنه‌های انقلاب در کنار ملت ایران و برای حفظ و حراست تمامیت ارضی و آبروی ایران مجاهدت کرده است.ای سبزپوشان بهار ایمان روزتان یادآور پرچم فتحی است که با پیراهن خونین امام حسین(ع) در کربلا برافراشته شد و امروز به شما رسید تا همیشه اولین داوطلب برای آسمانی شدن و پریدن باشد. افتخار می‌کنیم که نام سرداران و پاسداران غیرتمند ما در سر لیست تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه قرار دارد و نشان‌دهنده ایستادگی این افراد در کنار ملت و انقلاب و ایستادگی در راه حق است.

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبان المعظم، وهمچنین گرامیداشت روزپاسدار ویادوخاطره شهدا خصوصا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(سرداررشید اسلام) فرارسیدن میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و« روز جانباز »را به همه پاسداران و جانبازان فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان غیور  و سرافراز شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض نموده و با آرزوی عافیت و بهرورزی برای همگی این عزیزان، عزت واقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان های بلند امام راحل و فرامین فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند سبحان خواهان وآرزومند است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: