« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲
کهگیلویه و بویراحمد؛
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراد مرادی پور مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله النور
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ..

فصل بهار فرصتی ارزشمند برای حمد و سپاس خداوند و مشاهده قدرت لایزال الهی در زنده کردن طبیعت و فرصتی است برای اندیشیدن در نو شدن و حرکت بسوی تکامل و پیشرفت روز افزون انسان و جامعه است.

سال 1400 را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری پروردگار و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و دستورالعمل های ابلاغ شده از سمت ریاست محترم بنیاد مستضعفان و مدیر عامل محترم بنیاد علوی  و همت جهادی و شبانه روزی  همکاران محترم خود در نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده  ، شاهد دستاورد ها و آغاز بکار پروژه های زیر ساختی مهم در شهرستان لنده در حوزه های بهداشت و درمان ،راه،کشاورزی،آموزش و پرورش و... بوده ایم و امیدواریم از این پس این روند با همیاری و همکاری مردم فهیم شهرستان لنده و مسئولین ادامه یابد.

اینجانب ضمن تقدیر و قدردانی  از تلاش های همه همکاران و همدلی و همراهی مردم شریف شهرستان لنده ، اعیاد شعبانیه  ، آغاز سال نو و بهار طبیعت را که نشانه قدرت ذات خالق یکتاست را به مردم شریف شهرستان لنده خانواده های محترم شهدا و ایثار گران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم که در سال جدید در کنار همکاران و مسئولین گام دیگری در رفع محرومیت از چهره لنده عزیز و زیبا برداریم .

 بر خود لازم می دانم از امام جمعه محترم و فرماندهی محترم سپاه ناحیه لنده ، ادارات  دولتی و گروه های جهادی که در مسیر پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده در سالی که گذشت  با ما همدل و همراه بودنده تقدیر و تشکر نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: