« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
سیاسی؛
نماینده مجلس دهم گفت: اگر اصولگرایان بخواهند یک کاندایدی برتر معرفی کنند به نظرم باید به سراغ لاریجانی بروند و از او حمایت کنند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در انتخابات مجلس یازدهم که در نهایت اعتبارنامه او توسط این مجلس رد شد،  درباره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و احتمال حضور علی لاریجانی در این دوره از انتخابات گفت: آمدن لاریجانی و رئیس جمهور شدنش یک تصمیم حکومتی است.

وی اضافه کرد که علاوه بر لاریجانی تصمیم برای رئیس جمهور شدن عارف، جهانگیری و رضایی هم بستگی به نظر حاکمیت دارد. البته وقتی می گویم حاکمیت و یا تصمیم حکومتی، یعنی شورای نگهبان هم در آن دخیل است. این حکومت است که تصمیم می گیرد.

تاجگردون گفت: اگر اصولگرایان بخواهند یک کاندایدی برتر معرفی کنند به نظرم باید به سراغ لاریجانی بروند و از او حمایت کنند. آنها که می خواهمد رای معتدلین را جمع کنند و همزمان عقل حکومتی هم به خرج دهند بهترین گزینه شان آقای لاریجانی خواهد بود.

    منبع خبر : روزنامه اعتماد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
شاید برای حاکمیت بهترین باشد که حتما هست ولی برای مردم وکشور هیچ هیچ سودی ندارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین