« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
یاداشت به قلم حمید رضا طیب نیا:
حکایت جبهه انقلاب در انتخاباتها همانند حکایت آشیل است که با دارا بودن توانمندی های فراوان به خاطر داشتن پاشنه ای ضعیف و رقیبی فرصت طلب، باعث شکست او میشود.
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا:"وللّهِ الْعِزَّةُ وُ لِرُسولِه وَلْلِمومِنِیِنُ"...وعزت مخصوص خدا و رسول او و مؤمنان است.

آشیل ؛ جنگجویی یونانی با بدنی روئین تن بود که شمشیر و تیر بر بدنش کارگر نبود اما از ناحیه مچ پا ضعیف بود و در یک جنگ از همین نقطه به او ضربه زدند و او را شکست دادند!

حکایت جبهه انقلاب در انتخاباتها همانند حکایت آشیل است که با دارا بودن توانمندی های فراوان به خاطر داشتن پاشنه ای ضعیف و رقیبی فرصت طلب، باعث شکست او میشود.

از مهمترین تفاوتهای کاندیداهای انقلابی با غیرانقلابی آنست که خود را ملزم به دفاع از عملکرد نظام در عرصه های مختلف میدانند و بعکس کاندیداهای غیرانقلابی در حالیکه سالها در مناصب مختلف بوده اند -ناسپاسانه-در نقش اپوزسیون وارد میشوند و بدیهی است دفاع منطقی و عامه پسند، سخت تر از تخریب غیرمسئولانه است!

چه بخواهیم و چه نخواهیم؛ چنین رقیبی بیشتر روی پاشنه های آشیل ما کار میکند چراکه کارنامه یا توانمندی خاصی در حل مشکلات مردم از خود نشان نداده است!

لذا ضروری است همه علاقه مندان و دلباختگان انقلاب ، با یک جامعه شناسی واقع بینانه پاشنه های آشیل جبهه انقلاب را شناسایی و با هوشمندی و درایت طرف مقابل را از گرفتن مچ پای ضعیف برحذر دارد! البته منظور از پاشنه ضعیف، عدم توانمندی در تقابل با عوامفریبی و دروغگویی رقیب است.

به نظر میرسد که در انتخابات ۱۴۰۰ ممکن است رقیبِ ناجوانمرد  روی نقاط مختلفی از جمله نقاط ذیل برنامه ریزی نماید تا کاندیداهای انقلابی را زمین گیر کند.

اول-القای نبود آزادی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی

دوم-طرح اراده نظام به کمک های مالی و نظامی به محور مقاومت و ترجیح معیشت کشورهای محور مقاومت بر مردم ایران

سوم-القاء رویکرد جنگ طلبی نظام و ترجیح جنگ بر صلح

چهارم-بی اعتقادی مطلق به مذاکره و تعامل با دنیا و علاقه مندی به محدود و محصور بودن در جغرافیای ایران

پنجم-کارشکنی در اجرای توافقنامه برجام با آزمایشات و تهدیدات موشکی

ششم-طرح موضوع حصر مخالفان و یا منتقدان نظام و تعجب آور بودن ردصلاحیت همه روسای جمهور پس از جنگ

هفتم-اعتقاد و اصرار به فیلترینگ و محدودسازی فضای مجازی

هشتم-رقابت برخی سازمانهای غیر وابسته به دولت در عرصه های اقتصادی و اجتماعی با دولت

نهم-برجسته کردن فسادهایی چون بابک زنجانی و هلدینگ یاس و منتسب کردن آنها به جبهه انقلاب

دهم-طرح دخالت نهادهای نظامی در سیاست و هزینه های صنعت دفاعی برای کشور

برای هر کدام از نکات فوق میتوان مصادیق مختلفی برشمرد لیکن ترجیح نگارنده بر اختصار است...

......اما متاسفانه این روزها و در تحرکات عجیب و فراتر از آنچه حداقل نمایش تظاهر به اجماع انقلابیون به همگان عرضه میشدخواص و به دنبال آنها عوام بویژه فرصت طلبان منافع طلب ، نقش تخریبی و فراتر از انتظار جبهه مخرب خارج نشین  و زودتر از زمان معین را بدست گرفتند و پاشنه آشیلی در هسته اصلی جبهه حقیقی انقلاب ورهبری و ازنوع خود زنیهای خسارت بار ، بوجود آوردند.

ایجاد غبار در فضای بسیار حساس و متمرکز و حیاتی ترین دوره گفتمان اصیل انقلاب در ابتدای راه اجرایی چله دوم انقلاب ، آنهم از نوع خودی، ابر فتنه ای است که حتی  روی فتنه ۸۸ را سفید خواهد کرد.

حساب جبهه خودی و غیر خودی  که تقریبا مشخصه و عرائضی به عرض رسانده شد؛  ولی در بحث دست و پا زدن های خودی ها قضییه فرق دارد.

واین قضیه گویا شباهت زیادی به این مسئله دارد جایی که ؛حضرت امام (ره)فرمودند : که حفظ این انقلاب از حفظ جان امام زمان (عج) واجب تر است وایضا حتما میدانیم که شیطان برای به تاخیر انداختن نابودی خود تلاش میکند و اینکه با اعمال شیطانی خود قصد دارد ظهور را به تأخیر بیندازد.

واز طرفی امروزه و  نظر به وعده امید و نزدیکی ظهور ، دوسال است که  حضرت  امام خامنه ای (مدظله العالی ) بارها وبارها و بصورت  مکرر این امید و تحقق پایان غصه های عموم را به انتخابات ریاست جمهوری گره زده ، اما گویا عده ای بنا به خاطر ، استمرار حیات سیاسی خود قصد شیطنت و تقلید کار آن در جهت تخریب نیروی خدوم ومتخصص ومتعهد و جهادی اثبات شده  در عمل و توصیف شده در لسان  رهبری (دولت جوان وحزب اللهی ) را دارند.

لهذا این دست پا زدنها برای بقا سیاسی خود  که بیشتر خود را در لباس تخریب وافترا نمود میدهد ،  نشانه عجز مرتکبین و قطعا راه اکمل موج بیداری ملت و پیروزی نهایی پدیده انتخابات وتشکیل دولت خدمتگزار جوان وانقلابی وگام برداشتن در راه تحقق تشکیل تمدن نوین اسلامی ایرانی خواهد بود.

 امید است فعالان و تصمیم سازان عرصه انتخابات با این تصور که بدلیل عملکرد نامطلوب دولت فعلی، مردم تشنه انقلابی ترین گفتمان در انتخابات خواهند بود، از چاره اندیشی نسبت به پاشنه های آشیل مذکور که در صورت هوشمندی و زیرکی، حتی میتوان آنها را بعنوان نقاط قوت به جامعه شناساند، غافل نمانند.

اَللّهُمَّ بِكَ أُسَاوِرُ وَبِكَ أُجَادِلُ وَبِكَ أصُولُ وَبِكَ أنْتَصِرُ وَبِكَ أمُوتُ وَبِكَ أحْيى، أسْلَمْتُ نَفْسى إلَيْكَ وَفَوَّضْتُ أمْري إلَيكَ لاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ إِلّاَ بِاللهِ الْعَظيمِ . 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
بنیان این بدعت غلط را ابتدا حداد و سپس جوانی ایجاد نمود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: