« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
داشتن رابطه با آمریکا امتیاز نیست بلکه با دوری از آن می‌توان تهدیدات این کشور استعمارگر را به حداقل رساند و اجازه دخالت در امور داخلی را از آن گرفته و سرنوشت کشور خود را به سمت سعادت هدایت کرد

 به گزارش آوای دنا ،حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: خانواده یکی از ارکان اصلی جامعه بوده که بقاء و تدوام جامعه بسته به بقاء و حیات آن است.

وی تلاش در جهت استقامت و پایداری و سلامت خانواده را یادآور شد و افزود: حفظ حجاب و گسترش آن در میان خانواده‌ها مهمترین و شاید تنها دلیل سلامت خانواده به شمار می‌رود و انسجام و استحکام خانواده را دوچندان می‌کند.

امام جمعه لنده گفت: راه‌های بسیاری برای افزایش استحکام و گرم شدن کانون خانواده وجود دارد ولی مهمترین آن‌ها حفظ کرامت انسانی، احترام متقابل، توجه به خواسته‌ها و نیازهای همدیگر و دادن هدیه بوده که باید از سوی مرد و  زن خانه مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل تصریح کرد: در زندگی نباید توقعات همدیگر را بالا ببریم بلکه باید زمینه و بستر مناسب برای توجه به همدیگر فراهم کنیم.

خطیب نماز جمعه لنده به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا در زمان کارتر اشاره و خاطر نشان ساخت: حضرت امام خمینی(ره) در خصوص قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا فرمودند« این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم، چراکه کشورهایی که با آمریکا ارتباط داشتند از توطئه‌های آن در امان نبودند و ما برای اقتدار خود تلاش می‌کنیم».

حجت الاسلام کیانی اصل افزود: داشتن رابطه با آمریکا امتیاز نیست بلکه با دوری از آن می‌توان تهدیدات این کشور استعمارگر را به حداقل رساند و اجازه دخالت در امور داخلی را از آن گرفته و سرنوشت کشور خود را به سمت سعادت هدایت کرد.

وی روز ملی فناوری هسته‌ای را یادآور شد و گفت: دستاوردی که نصیب ملت ایران شده از استخراج و کشف چاه نفت مهم‌تر و با ارزش‌تر بوده و اقتدار ایران زمین را به اوج خود رسانده است.

امام جمعه لنده افزود: انرژی هسته‌ای تنها بهانه‌ای بر ای دشمنی آمریکا با ایران بوده، چرا که دشمنی آمریکا با ایران بر روی نظام و حکومت جمهوری اسلامی است نه انرژی هسته‌ای.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل تأکید کرد: ملت اسلام و ایران پیرو مکتبی است که نه ظالم باشد و نه مظلوم و این برای آمریکا سنگین است که ملت آزادی‌خواهی را در برابر خواسته‌های نامشروع خود ببیند.

وی افزود: رابطه به معنای محصور کردن نیست بلکه ما هر چیزی و هر رابطه‌ای که بخواهد منافع عمومی و استقلال ملت را به خطر بیندازد و اقتدار ما را خدشه‌دار سازد را به رسمیت نمی‌شناسیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده به تحریم‌ها و توطئه‌های نظام استکباری علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمن فکر می‌کند با تحریم و توطئه و تهدید می‌تواند ملت ایران را وادار به تسلیم کند در حالی که در مکتب ما عقب نشینی معنایی ندارد.

وی به شهادت بسیجی متفکر سید مرتضی آوینی اشاره کرد و گفت: روز قلم و هنر انقلاب این نکته را یادآور می‌شود که هنری مطلوب است که در راستای ترویج دین قرار گیرد.

حجت الاسلام کیانی‌اصل در ادامه با بیان اینکه ایران در همه مذاکرات حسن نیت خود را به اثبات رسانده، اذعان داشت: با وجود همه حسن نیت‌ها امروزه شاهد اتفاقات و اقدامات عجیبی از سوی آمریکا و هم‌پیمانان آن هستیم که نشان می‌دهد آنان برای صلح و دوستی و پیشرفت کشور ما قدمی بر نمی‌دارند و تنها به منافع خود فکر می‌کنند.

وی یادآور شد: تهدید به حمله نظامی، راه‌اندازی دادگاه نمایشی، حکم به مصادره ساختمان‌های شرکت‌های ایرانی، ناقض حقوق بشر خواندن ایران و ... همه بی اعتمادی ملت ایران را نسبت به آمریکا روز به روز افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام کیانی اصل تصریح کرد: تا زمانی‌ که ملت ایران فرهنگ فاطمی و تفکر فاطمی را در میات  خود دارد عزت خود را زیر سئوال نخواهد برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: