« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده عنوان کرد:
مدیر آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده از عدم اجرای تعهدات اداره کل راهدای استان در خصوص اجرای پروژه پل های وحدت و رودشور برمل گلایه کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مسول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده گفت:  مرکز جامع سلامت شهرستان لنده یک مرکزی است که برای بستری ١٠ نفر ، اتاق عمل سرپایی، پزشک متخصص، اتاق رادیولوژی، ماما، زایشگاه و آزمایشگاه در نظر گرفته شده است وبا مشارکت بنیاد علوی ساخته شده است که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریعتر به تعهدات خود عمل کند.

وی در بحث پروژه ها نیز اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم اجرای مناقصه و ناتوانی پیمانکاران بسیاری از پروژه ها راکد مانده اند.

مراد مرادی پور تصریح کرد: در حوزه راهداری متاسفانه دو پل روستای وحدت  و رودشور بره مل که قرار بود در اسرع وقت پیمانکار آن  از سوی اداره کل راهدای استان مشخص شود عملیات اجرایی آن متاسفانه راکد مانده است در حالیکه اعتبارات آنها از سوی بنیادمستضعفان تامین شده است.

مسول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده گفت: در روزهای اولیه کلنگ زنی پل وحدت مدیرکل راهدای هزینه اتمام پل را یک میلیارد و دوست میلیون تومان تعیین کردندکه براساس همین برآورد بنیادعلوی نصف هزینه یعنی مبلغ۶٠٠میلیون تومان را چندین روز بعد از براورد و ارسال نقشه واریز کرده است ولی بعد از چند ماه اداره کل راهداری استان برآورد این پروژه را چهار میلیارد تومان تعیین کرده است.

مرادی گفت: تغییر در برآورد این پل و عدم اجرای تعهدات اداره کل راهدای استان باعث شد تاپروژه با مشکلات اساسی مواجه و عملا تعطیل شود که این اقدام نارضایتی مسولان ارشد بنیادعلوی را نیز در پی داشته است.

وی گفت:اگر شهرداری نسبت به واگذاری یک هکتار در ورودی شهر لنده جهت اجرای پارک برای مردم شهرستان اقدام کند مبلغ دو میلیارد و ۵٠٠میلیون تومان  اعتبار تخصیص خواهیم داد.



منبع:خبر لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: