« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس :
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به اهمیت ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در سطح فرا استانی و کشوری گفت: کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) لارستان کانون برتر کشور در رواق سرود شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت اظهار داشت: کانون‌های منتخب در رواق‌های دوازده‌گانه طرح ملی ایران قوی (فهما ۹۹) معرفی شدند که کانون امام جعفرصادق(ع) لارستان رتبه برتر را در رواق سرود به خود اختصاص داد و بار دیگر ظرفیت بی‌نظیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به ظهور نشست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه کسب رتبه برتر کشور در طرح ملی ایران قوی و انجام اجراهای مختلف و حضور و کسب مقام در جشنواره‌های استانی و کشوری بخشی از افتخارات گروه سرود کانون امام جعفرصادق(ع) لارستان است، افزود: این گروه سرود به‌صورت مداوم در طول سال فعالیت‌های مختلفی شامل تمرینات، برگزاری جشن، اجرای مراسمات مذهبی و ملی و غیره را انجام می‌دهد.

وی به درخشش دیگر کانون‌های وابسته به ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس اشاره کرد و گفت: کانون شهدای لارستان با کسب ١٧ هزار و ٣٣٠ امتیاز و کانون امام محمدباقر(ع) با ١۶ هزار و ٩٣٨ امتیاز از لارستان و کانون امام رضا(ع) با ١۶ هزار و ٧٩۶ امتیاز از شهرستان گراش جزو کانون‌های بالای ١۵ هزار امتیاز در طرح ملی ایران قوی (فهما ٩٩) معرفی شدند.

اخوت اضافه کرد: کانون‌های شهدای لارستان و امام محمدباقر(ع) به ترتیب در رواق همدلی و سرود و کانون امام رضا(ع) از شهرستان گراش در رواق سرود شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق جایگاه مسجد تراز اسلامی بیان کرد: توجه به مقوله هنر و پاسداست ارزش‌های دینی بسیار ارزشمند بوده و امروز دشمن با جنگ تبلیغاتی خود، اندیشه‌های ناب و ارزش‌های انقلابی جوانان ما را هدف قرار داده است تا فکر و اندیشه جوانان را به اعتقادات اسلامی، سست و آن را بی‌ارزش کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس در پایان با بیان اینکه رواق‌های دوازده‌گانه طرح ملی ایران قوی (فهما) شامل رواق دانش، نور، سرود، ترنج، فیلم، رسانه، همدلی، کتاب، قلم، نمایش، فناوری و کارآفرینی است، یادآور شد: کانون‌های فرهنگی هنری برتر، شبکه رابطین و ۱۱۲ کانون که موفق به کسب بالای ۱۵ هزار امتیاز شدند، همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه معرفی شدند.


مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: