« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۷۰ تُن سوخت تقطیری از این استان آماده صادرات به کشور افغانستان است و تا چند روز آینده انجام می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، سید حشمت الله صمیمی دوست اظهار داشت: این میزان سوخت از محصولات تولیدی شرکت آریا پالایش دنا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت آریا پالایش دنا یکی از واحدهای فعال مستقر در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج است.

وی افزود: ارزش این میزان سوخت آماده صادرات از استان به کشور افغانستان ۲۵۰ هزار دلار معادل ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

صمیمی دوست عنوان کرد: امسال در زمینه تأمین تسهیلات مورد نیاز واحدهای صادراتی کهگیلویه و بویراحمد مشکلی وجود ندارد و به هر میزان که لازم باشد کمک خواهد شد تا تولید بیش از پیش در این استان رونق پیدا کند.

وی ابراز داشت: میزان صادرات شرکت آریا پالایش دنا سال گذشته حدود ۷۰۰ هزار دلار بود و تلاش می‌ شود که تا پایان امسال این میزان به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار برسد.

صمیمی دوست گفت: سال گذشته ۳۲ محصول در شرکت آریا پالایش دنا تولید ‌شد که این میزان تا پایان امسال به ۵۲ مورد افزایش می‌ یابد.


مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: