« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات، زمان و نحوه برگزاری مرحله استانی بیست و سومین دوره جشنواره ملی قصه گویی در این استان را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، کبری اخلاقی نیا روز یکشنبه، اظهار داشت: مرحله استانی بیست و سومین دوره جشنواره ملی قصه گویی از ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود و مرحله پایانی آن نیز شب یلدای امسال (۳۰ آذرماه) است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متولی برگزاری مرحله استانی بیست و سومین دوره جشنواره ملی قصه گویی در کهگیلویه و بویراحمد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأثیر قصه‌ گویی بر کودکان و نوجوانان و پرورش روحیه تخیل و تصویرسازی در آنان، بیان کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای قشر کودک و نوجوان استان در زمینه قصه گویی است.

اخلاقی نیا عنوان کرد: مرحله استانی بیست و سومین دوره جشنواره قصه گویی شامل ۲ بخش ملی و بین المللی است و به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

وی ابراز داشت: بخش ملی این جشنواره در سه حوزه قصه ‌هایی برای کودکان، قصه‌ هایی برای نوجوانان و قصه‌ هایی برای بزرگسالان برگزار خواهد شد.

اخلاقی نیا گفت: بخش بین ‌المللی این جشنواره نیز شامل رقابت صحنه ‌ای (مجازی) قصه‌ گویان برگزیده‌ ۲۲ دوره گذشته در مراحل منطقه ‌ای، ملی و بین ‌المللی، قصه ‌گویان و مجریان حرفه‌ ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور و قصه ‌گویان منتخب سایر کشورها است.

وی اظهار داشت: با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌ های فضای مجازی برای حضور قصه گویان برتر این استان در مرحله استانی بیست و سومین دوره جشنواره ملی قصه گویی استفاده می‌ شود.

اخلاقی نیا افزود: علاقمندان برای شرکت در مرحله استانی بیست و سومین دوره جشنواره ملی قصه گویی می ‌توانند با مراجعه به پایگاه این جشنواره به نشانی اینترنتی www.kanoonfest.ir علاوه بر نام نویسی آثار خود را نیز ارسال کنند.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین