« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
درخواست ملتمسانه سید غفار فتحی از راهبر منطقه ای بنیاد مستضعفان در لنده:
جناب مهندس جعفری آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم خواهشمندم به داد مردم شهرک سرآسیاب ، شهرک بهاران ، شهرک دالون ، روستای شهید کریمی ، روستای ایدنک برسید از تُشنگی مُردیم!
پایگاه خبری آوای رودکوف:سید غفار فتحی دانشجوی لنده ای و نامزد شورای شهر لنده در یاداشتی خطاب به راهبر منطقه ای بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده نوشت:جناب مهندس جعفری آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم خواهشمندم به داد مردم شهرک سرآسیاب ، شهرک بهاران ، شهرک دالون ، روستای شهید کریمی ، روستای ایدنک برسید از تُشنگی مُردیم!

متن کامل این یاداشت به شرح زیر است:

راهبر منطقه ای بنیاد علوی در شهرستان لنده ؛جناب مهندس جعفری

مستحضرید نیاز به آب آشامیدنی سالم چه در بحث تامین و توزیع از راهکارهای اجرایی مهم در جهت حفظ سلامتی مردم و ارتقای سطح بهداشت عمومی است.

حتماً این جمله را شنیده اید آب مایه حیات است جمله ای کلیشه ای که در تکیه منتقدین کاربردش بیان مشکلات آبی و محرومیت ها در بخش آبرسانی است.

متاسفانه سالهاست در استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص و تقسیم اعتبارات میان شهرستان ها بر اساس اولویت ها و شاخص های مورد نظر تزریق نمی شود تا جایی که این مسئله در نیازهای توسعه ای برای ارتقای زیرساخت های جمعیت شهری و روستایی لنده به ویژه در مسئله تامین آب شرب بهداشتی یک بحران آشکار است زیرا با احتساب تمامی ظرفیت های اعتباری فراهم شده اما اداره آب و فاضلاب این شهر به زحمت تکافوی حفظ وضعیت فعلی تاسیسات آبرسانی را دارد.

یکی از معضلاتی که در مجتمع آب رسانی موگرمون وجود دارد تنش هایی است که هر ساله بواسطه فرسودگی شبکه و سایز نامتناسب لوله ها دامن گیر شهرک های سرآسیاب ، شهرک بهاران ، شهرک دالون و بیش از ۳۰ روستا از جمله روستا های شهید کریمی ، ایدنک ، تراب علیا و سفلی ، کهناب ، آبرزگه ، گردالو و غیره....  را موجب می شود که پیامدهایی جز نارضایتی مردم ندارد.

با توجه به این که خطوط انتقال فعلی از حوضچه فشارشکن به سمت سه راهی مخازن سرآسیاب-ایدنک ظرفیت انتقال آب تولید شده را ندارد پس در فصول پاییز و تابستان شاهد اجباری شدن سهمیه بندی آب هستیم.

لذا با توجه به این که اداره آب و فاضلاب لنده از کمبود شدید اعتبارات رنج می برد و عامه مردم لنده از اداره کل آن در مرکز استان برای وارسی این موضوع قطع امید و به شدت عصبانی هستند و متاسفانه در پروژه های مشارکتی با بنیاد علوی نیز اعلام عجز می کنند خواهشمندیم خود بنیاد علوی با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و افزایش فشار آب و پایدار کردن آب مورد نیاز مشترکان اعتباری ویژه و فوری بصورت آتش به اختیار و بدون مشارکت اداره مذکور در نظر گیرد تا اصلاح ، بازسازی و نوسازی ۵ کیلومتری این خط با لوله ۲۰۰ میلی متر پلی اتیلن هرچه زودتر قوت گیرد و مردم ساکنین نقاط مذکور از این بلاتکلیفی و بدبختی در بیایند.

سید غفار فتحی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوذر مهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
سپاس از شما پسر خوب و دوست داشتنی
به امید موفقیت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: