« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸
رئیس هیات موسس شورای ائتلاف لنده خبر داد؛
رئیس هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان لنده ، از تشکیل شورای ائتلاف شهرستان لنده خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان لنده ، از تشکیل شورای ائتلاف شهرستان لنده خبر داد.

اهم اظهارات حیات اله پایانی ، رئیس هیات موسس نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان لنده به شرح زیر است:

*شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی با سر واژه شانا جبهه ی ائتلافی وابسته به جریان اصول گرایان می باشد ؛ عضویت در شورای ائتلاف از طریق سامانه ی مربوطه در سطح کشور ، از اسفند ماه سال گذشته شروع شده که منجر به تشکیل مجمع عمومی گردیده است .

*در استان ما مجامع عمومی قریب به نه هزار نفر عضو دارد که در شهرستان لنده قریب به نهصد نفر به عضویت مجمع عمومی در آمدند.

*اعضای محترم هیئت موسس شهرستان از کلیه اصناف، احزاب و تشکل های همسو با جریان انقلابی جهت عضویت در شورای ائتلاف دعوت شدند که با استقبال بی نظیر جوانان ، بانوان و سایر تشکل ها و جریان های انقلابی قرار گرفته است و علیرغم پیچیدگی کار ، چنین استقبالی در نوع خود بی نظیر است .

*از آن جایی که سیاست گزاری در شورای ائتلاف از پایین به بالا می باشد مجمع عمومی نسبت به تشکیل مجمع منتخب اقدام نموده و مجمع منتخب در تاریخ چهارم اردیبهشت 1400، با حضور در مسجد امام حسین ( ع )شهرستان لنده با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی ، اقدام به تشکیل شورای ائتلاف شهرستان نمودند و در یک روند کاملا دموکراتیک ، 15 نفر منتخب شورای شهرستان لنده با رای مستقیم انتخاب شدند .

*نکته قابل تامل ، حضور گسترده ی جوانان و بانوان در مجمع منتخب بوده که سهم بالایی را نیز در شورای شهرستان به خود اختصاص دادند.

*اسامی شورای منتخب به استان ارسال گردیده است و از طریق رسانه ها به موقع اعلام می گردد.

*لازم به یادآوری است که کار مجمع عمومی و منتخب با تشکیل شورای ائتلاف به پایان نرسیده و هر دو مجمع محل هم اندیشی و گفتمان سازی جریان انقلابی می باشد و انشاله در موقعیت مناسب با  عضویت در کمیته ها و کانون های مختلف نقش اساسی خویش را در پیشبرد اهداف انقلابی دنبال می نمایند.

*شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی جریانی پویا ، فرا گیر و در بر دارنده ی صنوف و صفوف مختلف مردمی جهت پیگیری آرمان های امام راحل و رهبر حکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
به سلامتی و به امید موفقیت در این عرصه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
به سلامتی و به امید موفقیت در این عرصه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
ان شاء الله موفق باشید جناب پایانی بزرگوار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
جمنا
شانا
پیرنا
سنتی ها
....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: