« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
در آستانه عید سعید فطر اعلام شد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: این اداره به‌منظور کمک به ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی و همچنین زکات فطریه و کفارات مردم خیر و نیکوکار است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، گفت: کمیته امداد، با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای خرید اقلام خوراکی و مواد بهداشتی و همچنین جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم است.

حیدری بیان کرد: کمیته امداد منطقه یک یاسوج هم‌زمان با سراسر کشور اقدام به راه‌اندازی آشپزخانه‌های مهدوی و تهیه و پخت غذای گرم و بسته‌های غذایی برای افراد تحت حمایت و سایر نیازمندان کرده است.

وی تصریح کرد: در این خصوص از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۰ هزار پرس غذای گرم، و ۲۰۰۰ بسته سبد غذایی به ارزش بیش از ۶۵۰ میلیون تومان با مشارکت و همراهی خیران نیکوکار تهیه و بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت توزیع‌شده است.

 حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران است.

وی ضمن دعوت از هم‌وطنان سخاوتمند برای مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان گفت: شماره‌گیری کد#۱۴* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار برای خرید مواد غذایی و توزیع بین نیازمندان است.

حیدری در خصوص زکات فطریِ و کفارات نیز گفت: شماره کارت‌های  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۶۱۵۱  جهت فطریِ عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۴۴۲۹ فطریِ سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۰۹۶۱ کفاره عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۲۶۹۵ برای دریافت کفاره غیر عمد تدارک دیده‌شده است و مردم مؤمن و خداجوی استان می‌توانند برحسب مورد فطریِ و کفارات خود را به این کارت‌ها واریزتا به دست ایتام ونیازمندان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: