« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
رئیس جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق برنامه، توسعه کشت گیاهان دارویی در ۱۵۰۰ هکتار از اراضی شیب‌دار و آبی در دستور کار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ الیاس تاج الدینی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای توسعه گیاهان دارویی در اراضی شیبدار و کشت آبی به ترتیب 600 هکتار و 900 هکتار در برنامه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این استان دغدغه توسعه بخش کشاورزی، متناسب با ظرفیت‌های موجود است.

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق مستعد و اولویت دار در طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیبدار است.

تاج الدینی میزان پیش بینی شده سطح توسعه باغات دیم در اراضی شیبدار این استان در برنامه ششم توسعه را معادل 11 هزار و 130 هکتار دانست و اضافه کرد: پیش‌بینی شده که از این مقدار حدود 6 هزار و 270 هکتار تا پایان سال سوم و برنامه اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های لازم از محل ردیف اعتباری حمایت از توسعه کشت گیاهان دارویی و باغات دیم در اراضی شیبدار و یارانه خرید نهال به اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری در سالهای گذشته و بر اساس سطوح لاغری به سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شده است اذعان داشت: این اقدامات به منظور حمایت، ترویج و توسعه باغات در اراضی شیبدار انجام شده است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: