« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
در گفتگوی امام جمعه قلعه رئیسی با آوای رودکوف بیان شد:
حجت السلام اسماعیل صلواتی:برای برای رسیدن به قلّه های افتخار و تعیین سرنوشت خود، خانواده و جامعه باید به نامزد مطلوب خود رأی‌ دهیم
پایگاه خبری  آوای رودکوف:امام جمعه قلعه رئیسی، اظهارکرد: برای برای رسیدن به قلّه های افتخار و تعیین سرنوشت خود، خانواده و جامعه  باید به نامزد مطلوب خود رأی‌ دهیم

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در گفت و گو با آوای رودکوف، افزود: باید فرهنگ و گفتمان مقام معظم رهبری و ولایت را ترویج نماییم.

وی، بااشاره به لزوم شفاف بودن نامزدهای انتخاباتی با مردم بیان کرد: اگر نامزدهای انتخاباتی با شفافیت، صداقت و با برنامه تکیه به داخل و پیروی از بیانات رهبر انقلاب با مردم برخورد نمایند، حضور حداکثری مردم در انتخابات دور از انتظارنخواهد بود.

حجت السلام صلواتی، ادامه داد: اخلاق انتخابات یعنی رعایت قانون که این رعایت قانون، معانی مختلف دارد. یکی از معانی آن، این است که نامزدها اصل رقابت را بپذیرند و برخورد انکاری و سلبی باهم نداشته باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی، ازنقش اساسی احزاب در انتخابات گفت و یادآورشد: اگر احزاب براساس گفتمان نظام، امام ؛ انقلاب و شهدا حرکت نموده و به آرمانهای امام و شهدا و مصلحت جامعه فارغ از حب و بغض و منیت عمل نمایند، نقش اساسی در مشارکت حداکثری مردم خواهندداشت.

وی، بااشاره به ضرورت معرفی و انتخابا اصلح توسط حاکمیت و مردم به نقل از امام خمینی(ره) بیان کردند: انتخابات یک محکی هم برای خودتان است که ببینید آیا می خواهید انتخاب اصلح بکنید برای خودتان، یا برای اسلام؟ اگر برای خودتان باشد، شیطانی است. و اما اگر انتخاب اصلح برای مسلمان هاست، «کی و از کجاست» مطرح نیست، از هر گروهی باشد، حزب باشد یا غیر حزب، نه حزب اسباب این می شود که غیر آن فاسد، و نه صد در صد حزبی بودن باعث صلاح آن هاست. و انتخاب اصلح برای مسلمین یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد؛ و همه چیز را بفهمد، ... اسلام تنها کافی نیست، بلکه باید مسلمانی باشد که احتیاجات مملکت را بشناسد و سیاست را بفهمد و مطلع به مصالح و مفاسد کشور باشد، و ممکن است به شما و گروه شما هم مربوط نباشد. اگر اصلح را انتخاب کردید، کاری اسلامی می کنید.

حجت‌الاسلام صلواتی، با بیان اینکه مشروعیت هر نظام و حکومتی به میزان مشارکت مردم در انتخابات آن کشور بستگی دارد افزود: حضور پُررنگ مردم در انتخابات، موجب بیمه شدن کشور ؛ امنیت پایدار ؛  افتخارآفرینی و در نهایت امید در جامعه درپی حضور مردم در انتخابات قابل پیش بینی خواهد بود.

گفت و گو از مهندس امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین